01E 6 trinns kasse, RS2 drivakslinger foran, forkortet mellomaksling, AUDIO 90Q

Anbefalte innlegg

Hei

 

 

Skal selge unna dette Audi 90 prosjektet med S6 2.2 AAN med 6trinns O1E jeg tok i innbytte på en bil jeg solgte.

 

 

 

 

 

01E 6 trinns kasse for 7000kr/ bud

 

Kortet mellomaksling BUD

 

RS2 Drivakslinger foran BUD

 

 

 

 

Motor og turbokit er reservert.

 

 

tlf: 46646577

 

eller

 

lars.hjorteseth.gjerde@gmail.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann,

 

Har du noe info på kassa? Tenkte på kode og hvor bra den er? Kunne tenkt meg å kikket på den hvis mulig.

 

Passer det en gang denne uken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar ein drivaksel eller 2 om noen kan svare for om disse passer S2 avant. Er dei like ute i Nava

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann,

 

Har du noe info på kassa? Tenkte på kode og hvor bra den er? Kunne tenkt meg å kikket på den hvis mulig.

 

Passer det en gang denne uken?

 

 

Eneste jeg vet er at den skal ha rullet 200.000km ca. Skulle ikke være noen feil eller mangler på den. Girkassen er jeg usikker på, men skal få det sjekket opp i helgen.

 

Jeg jobber kveld denne uken så er ganske opptatt, men kunne alltids få til noe på søndagen gjerne ?

 

Tar ein drivaksel eller 2 om noen kan svare for om disse passer S2 avant. Er dei like ute i Nava

 

Det må noen andre svare for :) Jeg har dem no her så bare gi en lyd visst du vil ha dem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann,

 

Har du noe info på kassa? Tenkte på kode og hvor bra den er? Kunne tenkt meg å kikket på den hvis mulig.

 

Passer det en gang denne uken?

 

 

Eneste jeg vet er at den skal ha rullet 200.000km ca. Skulle ikke være noen feil eller mangler på den. Girkassen er jeg usikker på, men skal få det sjekket opp i helgen.

 

Jeg jobber kveld denne uken så er ganske opptatt, men kunne alltids få til noe på søndagen gjerne ?

 

Tar ein drivaksel eller 2 om noen kan svare for om disse passer S2 avant. Er dei like ute i Nava

 

Det må noen andre svare for :) Jeg har dem no her så bare gi en lyd visst du vil ha dem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg vet er at den skal ha rullet 200.000km ca. Skulle ikke være noen feil eller mangler på den. Girkassen er jeg usikker på, men skal få det sjekket opp i helgen.

 

Jeg jobber kveld denne uken så er ganske opptatt, men kunne alltids få til noe på søndagen gjerne ?

 

Det må noen andre svare for :) Jeg har dem no her så bare gi en lyd visst du vil ha dem :)

 

Heisann

Er i Bergen frem til Torsdag. Har ikke mulighet i helgen foruten sent Søndags kveld.

Jeg kan treffe deg nesten nårsomhelst i uken, sent på kvelden også hvis det kan passe bedre iom du går kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg vet er at den skal ha rullet 200.000km ca. Skulle ikke være noen feil eller mangler på den. Girkassen er jeg usikker på, men skal få det sjekket opp i helgen.

 

Jeg jobber kveld denne uken så er ganske opptatt, men kunne alltids få til noe på søndagen gjerne ?

 

Det må noen andre svare for :) Jeg har dem no her så bare gi en lyd visst du vil ha dem :)

 

Heisann

Er i Bergen frem til Torsdag. Har ikke mulighet i helgen foruten sent Søndags kveld.

Jeg kan treffe deg nesten nårsomhelst i uken, sent på kvelden også hvis det kan passe bedre iom du går kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann

Er i Bergen frem til Torsdag. Har ikke mulighet i helgen foruten sent Søndags kveld.

Jeg kan treffe deg nesten nårsomhelst i uken, sent på kvelden også hvis det kan passe bedre iom du går kveld.

 

Nå blir bil med motor og gir hentet idag. Jeg skal hente girkassen på OS iløpet av søndagen.

 

Vi kunne eventuelt avtalt ett tidspunkt søndags kveld ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blir bil med motor og gir hentet idag. Jeg skal hente girkassen på OS iløpet av søndagen.

 

Vi kunne eventuelt avtalt ett tidspunkt søndags kveld ?

 

Ja jeg kan muligens komme opp Søndagen istedet for mandagen. Er ukependler så det kan vi sikkert få til.

Gir du en lyd når på kvelden det kan passe? Hvor i Bergen holder du til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg kan muligens komme opp Søndagen istedet for mandagen. Er ukependler så det kan vi sikkert få til.

Gir du en lyd når på kvelden det kan passe? Hvor i Bergen holder du til?

 

Holder til i olsvik i bergen vest. Send meg en mld du:)

 

Lagt til etter 2 dager 3 timer:

 

Opp med denne. Har fortsatt rs2 akslinger foran + tilpasset mellomaksel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.