#1 Skrevet Mai 28, 2012 Ønsker og kjøpe en g-lader i bra stand da min har tatt kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2012 Ønsker og kjøpe en g-lader i bra stand da min har tatt kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2012 Kva gjer ein for nåke slikt om dagen? Har ein som eg vurderer å selge. Send meg event. bud på pm:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2012 Kva gjer ein for nåke slikt om dagen? Har ein som eg vurderer å selge. Send meg event. bud på pm:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2012 Ingen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2012 har evt en hel corrado, som ser shabby ut, så vil ikke tro laderen er gull. den er bare kjøpt dyttet inn i garasjen, og parkert der- ikke testet mao. men du kan godt kjøre deg en 20min tur og se ved evt intresse. Mvh Frode 90808648 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2012 har evt en hel corrado, som ser shabby ut, så vil ikke tro laderen er gull.den er bare kjøpt dyttet inn i garasjen, og parkert der- ikke testet mao. men du kan godt kjøre deg en 20min tur og se ved evt intresse. Mvh Frode 90808648 Mye skal du ha for den isåfall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2012 bilen er stort sett komplett. (men pen er den IKKE) Kom evt og se på den og gi bud. Den står da forsovidt godt i garasjen, så jeg må ikke kvitte meg med den. men selger evt hele bilen og ikke deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...