#1 Skrevet Mai 28, 2012 (endret) Jeg har noen få t-skjorter igjen fra forrige gruppekjøp organisert av Thomas, kunne kanskje vært fint å få de omsatt til hovedtreffet hvis noen mangler eller har brukt opp sine! 'Vis hvor du hører hjemme med en stilig t-skjorte!' Litt fakta: Sorte t-skjorter av standard 'univern'-kvalitet, mener de holder bra på fargen. To-linjers klubblogo (11cm, trykket, ikke brodert.) på brystet, stor klubblogo (29cm) på ryggen med 'Vestfold Lokallag' under. Prisen er som forrige gang latterlige 200,-, alt inkludert. (både t-skjorte og trykk.. ) Kan ta med på pizzaen torsdag 31.! Har følgende str. igjen: (normale størrelser) 2 x M 2 x L 1 x XL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2012 (endret) Jeg har noen få t-skjorter igjen fra forrige gruppekjøp organisert av Thomas, kunne kanskje vært fint å få de omsatt til hovedtreffet hvis noen mangler eller har brukt opp sine! 'Vis hvor du hører hjemme med en stilig t-skjorte!' Litt fakta: Sorte t-skjorter av standard 'univern'-kvalitet, mener de holder bra på fargen. To-linjers klubblogo (11cm, trykket, ikke brodert.) på brystet, stor klubblogo (29cm) på ryggen med 'Vestfold Lokallag' under. Prisen er som forrige gang latterlige 200,-, alt inkludert. (både t-skjorte og trykk.. ) Kan ta med på pizzaen torsdag 31.! Har følgende str. igjen: (normale størrelser) 2 x M 2 x L 1 x XL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2012 Ingen som trenger skjorter til gokarttreffene? si fra her eller send en pm så tar jeg med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...