Special edition T-skjorter med klubbtrykk!

Anbefalte innlegg

Jeg har noen få t-skjorter igjen fra forrige gruppekjøp organisert av Thomas, kunne kanskje vært fint å få de omsatt til hovedtreffet hvis noen mangler eller har brukt opp sine!

 

'Vis hvor du hører hjemme med en stilig t-skjorte!'

 

Litt fakta:

Sorte t-skjorter av standard 'univern'-kvalitet, mener de holder bra på fargen.

To-linjers klubblogo (11cm, trykket, ikke brodert.) på brystet, stor klubblogo (29cm) på ryggen med 'Vestfold Lokallag' under.

Prisen er som forrige gang latterlige 200,-, alt inkludert. (både t-skjorte og trykk.. :P)

Kan ta med på pizzaen torsdag 31.!

 

Har følgende str. igjen: (normale størrelser)

2 x M

2 x L

1 x XL

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen få t-skjorter igjen fra forrige gruppekjøp organisert av Thomas, kunne kanskje vært fint å få de omsatt til hovedtreffet hvis noen mangler eller har brukt opp sine!

 

'Vis hvor du hører hjemme med en stilig t-skjorte!'

 

Litt fakta:

Sorte t-skjorter av standard 'univern'-kvalitet, mener de holder bra på fargen.

To-linjers klubblogo (11cm, trykket, ikke brodert.) på brystet, stor klubblogo (29cm) på ryggen med 'Vestfold Lokallag' under.

Prisen er som forrige gang latterlige 200,-, alt inkludert. (både t-skjorte og trykk.. :P)

Kan ta med på pizzaen torsdag 31.!

 

Har følgende str. igjen: (normale størrelser)

2 x M

2 x L

1 x XL

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som trenger skjorter til gokarttreffene?

si fra her eller send en pm så tar jeg med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.