#1 Skrevet April 20, 2005 vet at det har vært diskutert S4 fangere på flere tråder tidligere, men jeg fant ikke noen pris på disse. Er det noen som vet hva en slik koster? (B5) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2005 vet at det har vært diskutert S4 fangere på flere tråder tidligere, men jeg fant ikke noen pris på disse.Er det noen som vet hva en slik koster? (B5) Jeg kjøpte min på Flissundet Motorservice og betalte rett i overkant av 6000,- for den. (uten tåkelys) Dette var en original s4 front fra en 99 modell audi s4. Du får jo også disse i glassfiber. Ikke det beste materialet men mye billigere. Er vel ca halve prisen. Fåes hos Norsk Bildelssenter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2005 svindyrt ny da... sikker på at NBS har? fant ikke i webshopen deres hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2005 Har undersøkt en god del rundt S4 front og slikt, men det koster.... Undersøkte med flissundet og de tar som Stig Are sier ca 6000 kroner m/fester og alt utenom tåkelys.. NBS tar 10000 (!) for fronten.. Jeg spurte de i går... Det finnes bare orginale S4 fronter, unntatt Dietrich som lager replica, men de har så lang leveringstid har jeg fått opplyst.. Ett komplett stylingkit ellers ifra Rieger i ABS plast koster med alt ca5000kroner.... ! Kult med S4, men det koster "skinnogbein" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2005 Stkk innom Jonny på Alta Motor å få en god pris på det. Det er bare å montere hella linslykter i fangern, så slipper du unna med noen lapper. Min kom på totalt 8900 ferdig montert og lakkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2005 betalte 3200 for fangeren eg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2005 Et bra tips vedrørende S4 front er å kjøpe den i Sverige, betalte nylig 5500,- NOK for komplett fanger med spredere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2005 Et bra tips vedrørende S4 front er å kjøpe den i Sverige, betalte nylig 5500,- NOK for komplett fanger med spredere.. Hvor i Sverige fikk du den til den prisen? Bor selv hos söta bror og den prisen virket meget interessant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2005 Handlet med Olof Ericsson i Arvika, Prisen var eksakt 6073,- SEK, men ble til 5500,- NOK med god norsk kronekurs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 28, 2005 NBS tar 10000 (!) for fronten.. Jeg spurte de i går... NBS tar 10000 for fangeren ja, men det er med tåkelys. visst nok org. audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 28, 2005 S4 fronten(2000 mod) som jeg kjøpte i Sverige, var komplett med org. tåkelys, gitter og braketter(som ikke trengs). Alt levert av Audi forhandler i Arvika til 5.500,- NOK Ganske mye billigere enn her i Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 28, 2005 S4 fronten(2000 mod) som jeg kjøpte i Sverige, var komplett med org. tåkelys, gitter og braketter(som ikke trengs). Alt levert av Audi forhandler i Arvika til 5.500,- NOK Ganske mye billigere enn her i Norge Høres bedre ut det ja, men det er jo en liten bit veg mellom Alta og Arvika... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 28, 2005 Er nok en stubb det ja, hvis du er interressert så kontakt Olof Ericson på tlf: 0046570 844 00, og spør etter Skoglund på delelageret.. Kan da umulig koste all verden i frakt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 28, 2005 Betalte ca 2600 for komplett fanger uten tåkelys i tyskland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 28, 2005 Ingen som har sjekka opp prisen på Møller da ? Bortsett fra Sigmund da...men hvordan han fikk DEN prisen er et mysterium 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...