trenger tips til hvor å få eu godkjent min audi 90

Anbefalte innlegg

da er tiden kommet da jeg skal prøve å få på noen skilter på min audi 90..

det eneste som mangler er eu kontroll men det har seg da slik at bilen er ombygd med en aan motor å da de verkstedene her oppe er nasi på sånt tørr jeg ikke ha den på eu her..

noen som har erfaringer med sånt i nermeste grenser rundt oppdal/trondheim?

 

takk for svar

mvh Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er tiden kommet da jeg skal prøve å få på noen skilter på min audi 90..

det eneste som mangler er eu kontroll men det har seg da slik at bilen er ombygd med en aan motor å da de verkstedene her oppe er nasi på sånt tørr jeg ikke ha den på eu her..

noen som har erfaringer med sånt i nermeste grenser rundt oppdal/trondheim?

 

takk for svar

mvh Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sliter nok litt med den der, gjorde det samme på ein bil her nede, valgte eit lokalt (lite) verksted, tok av turbo og sette på grenrør fra 20v, slipte vekk 20vturbo på toppdekselet (eller tok det vekk, hugser ikkje), fylte 50/50 med e85 og 98okt (for å få co ned på jorda) og heiv på ei ekstra potte. Men veit at det er folk som har bygd stort varmeskjold over turbo og skult alle 20v og turbo merkinger på motor, og greidd gå igjennom kontroll på småverksted. Å bygge det inn i deksel fungere bra til ein viss grad, men du må gjere det skikkelig så det ser tilnærma originalt ut. Hold deg langt unda merkverksted og store verkstedskeder da dei lett rapporterer videre om bilen er ombygd, og da kjem bt med innkalling og så er helvete i gang..

 

Tips på å få det godkjent (mykje arbeid, men det funker). Få tak i 10vt turbo maskin og smock nedi, godkjenn med bremsegrunnlag fra 170hk 20v, hiv ut og sett nedi 20v, og fjern alle 20v merker. Har ein kompis som gor detta, Han kom seg gjennom teknisk kontroll uten problem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sliter nok litt med den der, gjorde det samme på ein bil her nede, valgte eit lokalt (lite) verksted, tok av turbo og sette på grenrør fra 20v, slipte vekk 20vturbo på toppdekselet (eller tok det vekk, hugser ikkje), fylte 50/50 med e85 og 98okt (for å få co ned på jorda) og heiv på ei ekstra potte. Men veit at det er folk som har bygd stort varmeskjold over turbo og skult alle 20v og turbo merkinger på motor, og greidd gå igjennom kontroll på småverksted. Å bygge det inn i deksel fungere bra til ein viss grad, men du må gjere det skikkelig så det ser tilnærma originalt ut. Hold deg langt unda merkverksted og store verkstedskeder da dei lett rapporterer videre om bilen er ombygd, og da kjem bt med innkalling og så er helvete i gang..

 

Tips på å få det godkjent (mykje arbeid, men det funker). Få tak i 10vt turbo maskin og smock nedi, godkjenn med bremsegrunnlag fra 170hk 20v, hiv ut og sett nedi 20v, og fjern alle 20v merker. Har ein kompis som gor detta, Han kom seg gjennom teknisk kontroll uten problem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.