Polo 6n 1,4 fjusker finner ikke problemet

Anbefalte innlegg

Dette er en polo 6n 1,4 som fjusker jeg finner ikke ut hva det er. Skiftet Tennplugger, kabler.

Jeg ser på regreima og der står den så vidt ovenfor merket på kammen men har også prøvd å flytte den så den står så vidt bakenfor, det. Ikke mulig å få den akkurat. Skal den stå forran eller bakenfor merket ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en polo 6n 1,4 som fjusker jeg finner ikke ut hva det er. Skiftet Tennplugger, kabler.

Jeg ser på regreima og der står den så vidt ovenfor merket på kammen men har også prøvd å flytte den så den står så vidt bakenfor, det. Ikke mulig å få den akkurat. Skal den stå forran eller bakenfor merket ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen rister litt på tomgang og rister mindre ved 3000RPM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen rister litt på tomgang og rister mindre ved 3000RPM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som veit noe om dette?

kan det være luftmengde måler eller lamda som gjør at den får for mye bensin og kveler seg selv? så den bare blir stående å riste og putrer ved kjapp gassing.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merket på kamhjulet skal stå rett etter, klokkeretning. Den ene tanna på veivakselen skal stå mot merket på flensen i blokka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.