#1 Skrevet Mai 29, 2012 (endret) Kjøpte nytt til golfen jeg hadde, men rakk aldri å bytte det før den ble solgt. Det er nytt i eske, men har ligget en stund i garasjen. Tror jeg betalte ca 2000kr for alt sammen. Får jeg halvparten igjen så skal jeg være fornøyd Kan nåes på 92420037 eller pm her på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2012 (endret) Kjøpte nytt til golfen jeg hadde, men rakk aldri å bytte det før den ble solgt. Det er nytt i eske, men har ligget en stund i garasjen. Tror jeg betalte ca 2000kr for alt sammen. Får jeg halvparten igjen så skal jeg være fornøyd Kan nåes på 92420037 eller pm her på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2012 Funker dette på en 1.6 diesel eller turbodiesel? Har en 1.6TD med 5trinns kasse som jeg tror er fra golf 2 som jeg skal montere, men vet ikke tilstand på clutch. Er denne kraftigere enn vanlige clutcher? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2012 Det er jeg faktisk ikke sikker på.. men jeg tror kanskje du må ha golf 3-kasse om det skal passe.. kanskje det er noen andre her som har bedre peiling på det At det er mulig å få til, er det helt sikkert. Men det spørs hvilke kombinasjoner av svinghjul og girkasse du evt må bruke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2012 Okey, da skipper jeg denne desverre. Tviler på jeg trenger med det første uansett og kan jo plukke fra den andre motoren. Lykke til videre med salg ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2012 Opp igjen!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 19, 2012 Opp igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 24, 2012 Kan by 500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 25, 2012 Kan by 500,- Notert! Hvis ingen andre har bydd noe høyere innen fredag, så går det til deg for 500 + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 29, 2012 Det har kommet bud på 750 kr, inkl frakt, mottatt i går kl. 22.03 Avslutter budrunden kl 23.59 i dag. Høyeste bud da vinner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 30, 2012 Avsluttet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 6, 2013 SOLGT!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...