Datasprut 16v. Haltech E6X spørsmål.

Anbefalte innlegg

Lagar ein tråd der eg kan stille nokre spørsmål i forbindelse med at eg held på å montere Haltech E6X på den gamle GTI 16Ven min.

 

1.Har litt problem når eg skal logge hidden. Trottle fungerar og det same gjer temperaturmålarane ser det ut for, men når eg dreg bilen på startaren mistar eg forbindelsen med Haltechen, og eg får dermed ikkje sjekka at triggeren fungerar som den skal. Batteriet er bra, så det burde ikkje vere det som gjer det, men eg veit ikkje... Det er jo vanleg at f.eks. radio koblar ut litt når startaren dreg mykje straum, så då er gjerne dette normalt òg? Men, korleis kan eg i så tilfelle få sjekka at trigger fungerar slik den skal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lagar ein tråd der eg kan stille nokre spørsmål i forbindelse med at eg held på å montere Haltech E6X på den gamle GTI 16Ven min.

 

1.Har litt problem når eg skal logge hidden. Trottle fungerar og det same gjer temperaturmålarane ser det ut for, men når eg dreg bilen på startaren mistar eg forbindelsen med Haltechen, og eg får dermed ikkje sjekka at triggeren fungerar som den skal. Batteriet er bra, så det burde ikkje vere det som gjer det, men eg veit ikkje... Det er jo vanleg at f.eks. radio koblar ut litt når startaren dreg mykje straum, så då er gjerne dette normalt òg? Men, korleis kan eg i så tilfelle få sjekka at trigger fungerar slik den skal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje vert borti Haltech. Men du kan nok la tenning stå på og så turne motoren på veiva så får du sjekka trigger signala.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje vert borti Haltech. Men du kan nok la tenning stå på og så turne motoren på veiva så får du sjekka trigger signala.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det går kanskje. Vurderar ein liten trilletur, men det er litt styr å få den inn att i garasja så lenge den ikkje går for eiga maskin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det går kanskje. Vurderar ein liten trilletur, men det er litt styr å få den inn att i garasja så lenge den ikkje går for eiga maskin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har vel ikkje kobla Haltec-en sånn at den henter strøm fra en plass som blir satt strømløs når du vrir til "Start" vel?

Gjor samme tabben selv da eg monterte ny tennings styring i bilen....

 

Test å mat Haltec-en direkte fra Batteriet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har vel ikkje kobla Haltec-en sånn at den henter strøm fra en plass som blir satt strømløs når du vrir til "Start" vel?

Gjor samme tabben selv da eg monterte ny tennings styring i bilen....

 

Test å mat Haltec-en direkte fra Batteriet

 

Tenkte på det samme selv.

Jeg kobla meg innpå en pin i strømsentralen,som hadde '12v switched' slik at den ikke slår seg av ved kinning av motor.

Vi måtte leite ei god stund i koblingsskjemaet før vi fant ut noe,men dette funker nå knall hos meg hvertfall.

Jeg mener på det skal være noen ekstrauttak i disse sentralene for å koble seg på ved ekstrautstyr, og som har '12v switched'.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener at pinne 2 er kontant 12v ved tenning på. Er mange merkelig kombinasjoner på de pinnene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener at pinne 2 er kontant 12v ved tenning på. Er mange merkelig kombinasjoner på de pinnene.

Men det er på mk1 sentral.

På sentralen er kontaktene merka med forskjellige bokstaver,som feks 'J12' der J står for hvilken kontaktplugg der er.Og nr 12 for pin nr i kontakt J.

Hvor har du kobla den grå(styrestrøm 12v+) da?

 

Det du kan gjøre er å prøve å koble den grå som skal styre strøm til releer/ECU til batteri +,for å se om det funker da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode tips! Har kobla styrestrømmen på eit punkt i sikringsboksen som gav 12v med tenninga på, men eg har ikkje tenkt på å sjekke om det er straum på dette punktet når startaren slår inn. Kan virke som det er slik det heng i hop. Får leite litt med multimeteret og prøve å finne ut av det. I verste fall så er det feil i straumen som går til coilen òg. Ikkje lett å få start viss den ikkje får straum når startaren går;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gjort samme tabbe selv en gang. Hvis du mister kommunikasjon under kinning er jeg 99% sikker på at du har koblet den på en av pinnene som har +12v med tenninga på, men ikke når du kinner på starter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrande tips. Det var ikkje straum til verken coil eller haltech når startaren gjekk. Fann to stikk med 12v også på start og har fått bekrefta at triggeren gir signal. 125 skulle vere innanfor normalen i følge boka:). No er det innstilling av tenning/waste spark som er neste. Sidan trigger gir signal tyder vel det på at eg har valgt rett type for denne i alle fall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lese litt i boka no, og slik eg tolkar den skulle dette tilsvare ca. 90-96 grader BFDC?

imag0227wt.jpg

Eller er eg heilt på jordet no? Det som låg inne når eg testa no var 90deg. og 6 på offset, men etter å ha sjekka manualen trur eg at eg kom fram til enten 90 eller 96 grader (15 eller 16 tenner), og at det ikkje skal vere noko offset. Vart litt usikker her.

 

Ein annan ting eg lurer på er om eg skal bruke "Direct Fire" modus når eg køyrer waste spark? Det er dette, "distributor" eller "twin distributor" som er alternativa.

 

Håpar på svar. Trur faktisk eg nærmar meg oppstart no. Har gnist, og det luktar bensin:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Inne på ei anna maskin på forrige innlegg. Har eg to ulike brukarar? Rare greier, men ikkje det eg treng svar på først og fremst... Merkar eg vert gira på å få start på skramlet etter to år med død motor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lese litt i boka no, og slik eg tolkar den skulle dette tilsvare ca. 90-96 grader BFDC?

Eller er eg heilt på jordet no? Det som låg inne når eg testa no var 90deg. og 6 på offset, men etter å ha sjekka manualen trur eg at eg kom fram til enten 90 eller 96 grader (15 eller 16 tenner), og at det ikkje skal vere noko offset. Vart litt usikker her.

 

Ein annan ting eg lurer på er om eg skal bruke "Direct Fire" modus når eg køyrer waste spark? Det er dette, "distributor" eller "twin distributor" som er alternativa.

 

Håpar på svar. Trur faktisk eg nærmar meg oppstart no. Har gnist, og det luktar bensin:).

Før du begynner å skyte tenning,sett Lock Timing på 0gr så du vet tenninga ikke hopper når du kinner motoren.

 

Jeg bruker en annen type trigger enn du,men jeg satt opp Trigger Angle på 75gr. ettersom triggerhjulet mitt ble montert på omtrent 75-80 gr BTDC.

Så ble det grovjustert med Tooth Offset til man treffet TDC merket, bør selvfølgelig bruke tenningspistol her.

Når du ser du er noenlunde riktig på TDC med tenningspistol,så finjusterer du med Trigger Angle til du treffer perfekt.

 

Når du føler du har truffet tenninga,så setter du Lock Timing til 10gr.

Da skal det vel være klart for start.

 

Hvilket tenningsoppsett bruker du da?

Doble coiler eller 1 coil per syl`?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Brukar doble coilar blir det vel. Får sjå om eg får tak i nokon som har tenningslampe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Brukar doble coilar blir det vel. Får sjå om eg får tak i nokon som har tenningslampe.

Om det er doble coiler bruker du Direct Fire oppsett og tenningskanal #1 og #2 som det står i E6X Manualen.

 

Kanal # 1- Syl 1 og 4

Kanal # 2 -Syl 2 og 3

 

Lykke til med oppstart ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det du skriv her. Det virkar kjent frå oppkobling av coil og tenningsmodul i alle fall, så då stiller eg det inn slik.

Skal få tak i ei tenningslampe til helga så får vi sjå om eg kjem noko lenger.

Bilen er vel forsåvidt klar for å sendast til mapping, men det hadde vore veldig moro å kunne køyre den opp på bilhengaren;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du ut noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp vore ute no. Og konklusjonen er at eg ikkje har skikkeleg gnist. Kjem eitt og anna blink i pistolen, men ikkje i nærleiken av slik det skal vere. Har gått over koblingane til tenningsmodulen og coilen utan å finne noko gale. Meinar bestemt eg ikkje kobla til tenningsmodulen før eg sette opp constant duty. No ser eg at ein og skal sette opp direct fire før ein koblar tenningsmodulen også. Dette sto ikkje i manualen, men i papiret som følgde med modulen. Kan eg ha skada den eller coilen? Korleis kan eg evt. Få sjekka om desse komponentane fungerar slik dei skal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokon (Andreas?) som har noko å bidra med? Har funne ein snutt på Youtube som omhandlar feilsøking på wastespark system, men følte ikkje at det var heilt det eg var ute etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang feilsøking på wastespark så har jeg ikke snøring..

Men jeg hadde samme greia på min da jeg skulle sette opp timinga. Blinka bare av og til og noe ustabil blinking med stroboskopet..

 

Hvilken type kam sensor bruker du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No hugsar eg ikkje namnet, men det enda vel på eit eller anna ...nix. zeitronix eller noko i den dur??? Skal vere av reluction-type i alle fall. Ser ut som den fungerar då men... Har i alle fall 125 omdr. ganske stabilt når eg kinnar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmf..

Du får da veiv signal hvertfall.Veit du hvor mange grader før TDC at kam signalet trigger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.