#26 Skrevet Juni 7, 2012 Nei, men slik eg tolkar teing skal triggeren stå 90 grader før TDC. Og tenninga har eg låst på 0 grader for å sjekke. Problemet er at det berre er gnist no og då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 8, 2012 Det kan også være at om kam signal inntreffer samtidig med trigger på veiv,kan det bli litt kluss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 9, 2012 (endret) Må eg ha to triggerar? Eg har kun på veiva. Trudde det skulle halde, men kan det vere at den tenner på feil syklus? Slik eg har forstått waste spark opplegget tenner det på begge syklusane på to og to sylinderar. Men det er naturgvis berre ein av dei to cylinderane som er i posisjon for tenning, den andre er waste. Mulig eg er heilt på viddene. Viss eg må ha trigger på kammen i tillegg er det jo ikkje rart at eg slit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 10, 2012 Må eg ha to triggerar? Eg har kun på veiva. Trudde det skulle halde, men kan det vere at den tenner på feil syklus? Slik eg har forstått waste spark opplegget tenner det på begge syklusane på to og to sylinderar. Men det er naturgvis berre ein av dei to cylinderane som er i posisjon for tenning, den andre er waste. Mulig eg er heilt på viddene.Viss eg må ha trigger på kammen i tillegg er det jo ikkje rart at eg slit. Ja for å kjøre waste spark,må du ha synk signal på kam for vite hvilken syklus motoren står i. Siterer i Haltech manualen: There are two forms of Direct Fire Ignition:1) One coil per cylinder (usually mounted on top of the spark plug), 2) Wasted spark; where two cylinders are paired together (cylinders with the same TDC but on different strokes) and fired together each time one of the cylinders requires ignition, which means each cylinder has an ignition event as it approaches TDC compression (the ignition required for that cylinder) and TDC exhaust (the ignition received for the paired cylinder). Each method requires the ECU to know how many coils it must drive. Each coil needs its own ignitor and ECU ignition output. The ECU also need to know the current engine position, it obtains this from a synchronisation signal known commonly as a “home” signal. The ECU is capable of driving up to 4 individual channels. This means that engines with more than 4 cylinders are limited to waste spark ignition. Waste spark ignition systems can ignite 2 cylinders for each ignition output, so consequently direct fire ignition cannot be used on engines with more than 8 cylinders. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 11, 2012 Fortsatt ikkje heilt overbevist men. Dei tenningsdelane eg har delane eg har kjem stort sett frå 034 motorsport. Ser at dei sel hiddensprut til 16v med wastespark oppsett, og der er det berre ein sensor, slik eg har det. http://www.034motorsport.com/034efi-engine-management-ecu-packages-vw-16v-034efi-stage-ic-package-p-517.html Men kanskje Haltchen har andre krav? Innbilte meg at det uansett skal vere tenning på begge syklusar med wastespark og at det slik sett ikkje spelte noka rolle kva syklus motoren er i. Men, no kom eg på noko... På innstillinga av multitooth trigger opplegget sto det i manualen at ein skal doble anntal tenner på trigger hjulet. (Eg har 60, men har lagt inn 120). Vil dette gjere at motoren likevel berre tenner på annankvar syklus?? Berre ein ide som slo meg. Kan eg evt bruke ei anna innstilling her (60 tenner??) og få tenning på kvar syklus? Det er jo det eg skal ha slik eg forstår det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 11, 2012 Skader vel ikke å prøve Er det Multipoint innsprøytning du kjører eller sekvensiell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 11, 2012 Trenger bare en trigger med home på veiven for å kjøre waste spark. Type 60-2 Da får en mulTipoint innsprut og waste spark. http://files.haltech.com/downloads/platinum/Help-en/Sport/basic_trigger_setup.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 11, 2012 Trenger bare en trigger med home på veiven for å kjøre waste spark. Type 60-2 Da får en mulTipoint innsprut og waste spark. http://files.haltech.com/downloads/platinum/Help-en/Sport/basic_trigger_setup.html Ja det kan vel kanskje forklare problemene, om det er kobla inn på Trigger(gul)ledninga, istedenfor Home(grønn)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 12, 2012 Spørs om ein ikkje er inne på noko no. Får sjekke litt rundt dette når sjansen byr seg. Eg har kobla på trigger ledningen (gul) i alle fall. Men då skal eg eigentleg berre bytte ut den med home-signal ledningen (grøn)? Eg køyrer multipoint innsprøytning no. Tusen takk for gode innspel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 12, 2012 Ja det kan vær en mulighet for det ja..Vi kobla ett E6X sprut i vinter,på en 20vt femmer med fordelertenning. Der måtte 'home' ledninga kobles til signal på fordeler, istedenfor 'trigger' ledninga som vi gjorde først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 15, 2012 Har no bytta om desse ledningane, men no får eg ikkje inn noko signal. (Måtte bytte jording òg, til raud, gløymde dette først, og trudde det var grunnen til at eg ikkje fekk signal, men no er det altså framleis ingen reaksjon). Innstillingane i setupen for home-signal i haltchen er like som dei eg brukte for trigger og då fekk eg jo signal i alle fall. Nesten så eg lurer på om eg har klart å skade koblingane når eg skulle ha på siste krympestrømpa, men syns det virkar rart det òg.. Viss eg går vidare med denne konverteringa vurderar eg å få tak i original sensor ved svinghjulet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...