#1 Skrevet Mai 29, 2012 Skal montere senkesett bak, er ferdig foran. men hvordan skal jeg få presset sammen fjæra nok til å ta den ut? er det noen mutter eller lignende? hadde vært gull om noen kom med en forklaring... skal også montere demper trenger hjelp fort! skal på forstillingskontroll imorgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2012 Skal montere senkesett bak, er ferdig foran. men hvordan skal jeg få presset sammen fjæra nok til å ta den ut? er det noen mutter eller lignende? hadde vært gull om noen kom med en forklaring... skal også montere demper trenger hjelp fort! skal på forstillingskontroll imorgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2012 Jeg la 2 miniski stropper inni fjøra så jekket jeg opp armen som holder hjulet og alt og så strammet jeg til. Fikk den nødvendige gleppen jeg trengte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2012 Jeg la 2 miniski stropper inni fjøra så jekket jeg opp armen som holder hjulet og alt og så strammet jeg til. Fikk den nødvendige gleppen jeg trengte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2012 Så presset jeg den sammen med fjør klemmer og gjorde det samme når den skulle nn igjen. Gikk supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2012 Så presset jeg den sammen med fjør klemmer og gjorde det samme når den skulle nn igjen. Gikk supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2012 Jeg brukte to brekkjern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2012 Jeg brukte to brekkjern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2012 Husk å løsne stabstaget på siden. Om det er veldig kronglete med fjærklemmene så kan du ta av kalipperen så du for ned bærearmen skikkelig. Gjør jobben litt lettere. Demperen sitter skrudd opp i hjulbuen bak stoffet med 2 bolter å 1 bolt nede, resten ser du selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2012 Husk å løsne stabstaget på siden. Om det er veldig kronglete med fjærklemmene så kan du ta av kalipperen så du for ned bærearmen skikkelig. Gjør jobben litt lettere. Demperen sitter skrudd opp i hjulbuen bak stoffet med 2 bolter å 1 bolt nede, resten ser du selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 29, 2012 Husk å løsne stabstaget på siden. Om det er veldig kronglete med fjærklemmene så kan du ta av kalipperen så du for ned bærearmen skikkelig. Gjør jobben litt lettere. Demperen sitter skrudd opp i hjulbuen bak stoffet med 2 bolter å 1 bolt nede, resten ser du selv Trenger ikke det for å ta ut fjøra. Bare mer jobb. Fjørklemmer tror jeg ikke su får plass til på begge sider bak. Ganske sikker på det faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 29, 2012 Husk å løsne stabstaget på siden. Om det er veldig kronglete med fjærklemmene så kan du ta av kalipperen så du for ned bærearmen skikkelig. Gjør jobben litt lettere. Demperen sitter skrudd opp i hjulbuen bak stoffet med 2 bolter å 1 bolt nede, resten ser du selv Trenger ikke det for å ta ut fjøra. Bare mer jobb. Fjørklemmer tror jeg ikke su får plass til på begge sider bak. Ganske sikker på det faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 29, 2012 Brukte 2 fjærklemmer, brekkjern og en kompis når jeg tok min B6. Hjelper nok litt å løsne subframe boltene bak, da du får litt mer slingringsmonn bak der: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 29, 2012 Brukte 2 fjærklemmer, brekkjern og en kompis når jeg tok min B6. Hjelper nok litt å løsne subframe boltene bak, da du får litt mer slingringsmonn bak der: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 29, 2012 Trenger ikke det for å ta ut fjøra. Bare mer jobb. Fjørklemmer tror jeg ikke su får plass til på begge sider bak. Ganske sikker på det faktisk Neida man trenger ikke. Har byttet ganske mange ganger på b6/b7ene nå å funnet ut dette er den mest behagelige måten om man bare er 1stk syns nå hvertfall jeg. Går med fjærklemmer om de er korte. Hjelper også enda litt om man løsner litt på traversen som alexandre sier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 29, 2012 Trenger ikke det for å ta ut fjøra. Bare mer jobb. Fjørklemmer tror jeg ikke su får plass til på begge sider bak. Ganske sikker på det faktisk Neida man trenger ikke. Har byttet ganske mange ganger på b6/b7ene nå å funnet ut dette er den mest behagelige måten om man bare er 1stk syns nå hvertfall jeg. Går med fjærklemmer om de er korte. Hjelper også enda litt om man løsner litt på traversen som alexandre sier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 4, 2012 Takk for alle råd og tips! Fikk det til med 2 fjærklemmer, 1 brekkjern og en kompis på 90 kg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 4, 2012 Takk for alle råd og tips! Fikk det til med 2 fjærklemmer, 1 brekkjern og en kompis på 90 kg! Sånn ca samme som jeg gjorde det, dog med en lettere kompis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 5, 2012 haha, ja, måtte be kompisen ta det litt rolig. var redd for at han skulle smelle brekkjernet rett inn i ansiktet mitt som lå godt plantet mellom noen bærebruer osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...