Anbefalte innlegg

hei trenger hjelp til og finne bilde av "sport" klistremerket som sitter bak på bilen under "golf" merket fint hvis noen hjelper meg med og finne bilde :) driver og skal lakkere opp igjen der sport merket sitter så det ble pusset bort, var dårlig også. trenger bilde så jeg kan få lagd et nytt "sport" merke. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei trenger hjelp til og finne bilde av "sport" klistremerket som sitter bak på bilen under "golf" merket fint hvis noen hjelper meg med og finne bilde :) driver og skal lakkere opp igjen der sport merket sitter så det ble pusset bort, var dårlig også. trenger bilde så jeg kan få lagd et nytt "sport" merke. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn ser det ut på min

47_1259465434.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn ser det ut på min

47_1259465434.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fint :) hadde du orket og tatt bilde fra rett bak, og nesten bare "sport" merket?

er ditt hvitt eller sølv? mitt tror jeg har vært sølv. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fint :) hadde du orket og tatt bilde fra rett bak, og nesten bare "sport" merket?

er ditt hvitt eller sølv? mitt tror jeg har vært sølv. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har desverre ikke mulighet til det, bilen står i Lærdal og jeg er i Bergen. Mitt er sølvfarget det og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har desverre ikke mulighet til det, bilen står i Lærdal og jeg er i Bergen. Mitt er sølvfarget det og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var dumt skulle hatt bilde fra rett bak så de som lager klistremerker har noe og se etter :)

"offtopic": har det skjedd noe med golfen din? :) misunner deg den altså ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var dumt skulle hatt bilde fra rett bak så de som lager klistremerker har noe og se etter :)

"offtopic": har det skjedd noe med golfen din? :) misunner deg den altså ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du sender en PM til Jan Tore Kopperud så skal du ikke se vekk fra at han vet hvilken font de har brukt :) Golf 2 Sport var en norsk spesialmodell, og han jobber i Møller. Nei den lever ett rolig liv, står hjemme og koser seg ;) Skal ta å oppdatere tråden min med noen nye bilder etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du sender en PM til Jan Tore Kopperud så skal du ikke se vekk fra at han vet hvilken font de har brukt :) Golf 2 Sport var en norsk spesialmodell, og han jobber i Møller. Nei den lever ett rolig liv, står hjemme og koser seg ;) Skal ta å oppdatere tråden min med noen nye bilder etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for tipset får prøve det :) ordner seg nok ;)

kose seg det har min gjort en stund og ;) men fant ut at det var på tide å begynne igjen :)

gleder meg til og se bilder : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for tipset får prøve det :) ordner seg nok ;)

kose seg det har min gjort en stund og ;) men fant ut at det var på tide å begynne igjen :)

gleder meg til og se bilder : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du sender en PM til Jan Tore Kopperud så skal du ikke se vekk fra at han vet hvilken font de har brukt :)

 

Det er nok ingen standard font, det er likt som på Golf-merket, og andre merker på andre modeller (Jetta, Passat, Caravelle etc). Det er nok en designer som har tegnet dette. Siden dette er et "norsk" merke, så er det ikke sikkert det finnes noe delenummer en gang. Det blir akkurat som "112i" merket som kom på endel Caravelle T3, som også ble laget og brukt i Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du sender en PM til Jan Tore Kopperud så skal du ikke se vekk fra at han vet hvilken font de har brukt :)

 

Det er nok ingen standard font, det er likt som på Golf-merket, og andre merker på andre modeller (Jetta, Passat, Caravelle etc). Det er nok en designer som har tegnet dette. Siden dette er et "norsk" merke, så er det ikke sikkert det finnes noe delenummer en gang. Det blir akkurat som "112i" merket som kom på endel Caravelle T3, som også ble laget og brukt i Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar et spørsmål til her jeg :) hvor får man tak i nytt "golf" merke og klips som sitter på bagasjeluka som du skrur skiltet i? må du på møller eller finnes det andre plasser? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar et spørsmål til her jeg :) hvor får man tak i nytt "golf" merke og klips som sitter på bagasjeluka som du skrur skiltet i? må du på møller eller finnes det andre plasser? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.