Justerbart senkesett Golf 2/Jetta 2 /Corrado NYTT!!!

Anbefalte innlegg

Kjøpte for nåken år siden eit justerbart senkesett til Golf prosjektet.

Men pga. litt forandring i planane til 4wd så blir dette solgt. Altså dette er til fwd:p

 

Weitec hicon

Er med komplette fjørbeinslager/topper på alle demparane (om eg ikkje husker heilt feil så er desse også ny, ser vertfall ny ut).

Skruer er med

Deksel/hetter over fjøreinstoppane er med

 

Pris 5000,-

 

20120528_231700.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte for nåken år siden eit justerbart senkesett til Golf prosjektet.

Men pga. litt forandring i planane til 4wd så blir dette solgt. Altså dette er til fwd:p

 

Weitec hicon

Er med komplette fjørbeinslager/topper på alle demparane (om eg ikkje husker heilt feil så er desse også ny, ser vertfall ny ut).

Skruer er med

Deksel/hetter over fjøreinstoppane er med

 

Pris 5000,-

 

20120528_231700.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligner på dette settet. Skal sjekke opp i det.

Har sunke litt i pris siden eg kjøpte det :)

 

Ka ca pris tenkte du for dette?:P

 

Om det er det settet som i linken så må ein vertfall litt under det.

 

Kom med en pris da, hvis ikke kommer det bare skambud :)

 

Jepp, må undersøke om det er det settet i linken først :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump..

 

Er det Hicon settet som er linka til over her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du tuv-dokumentet til dette settet? Følger det med noe monteringsanvisning? (BT spurte meg etter dette sist gang)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tuv har eg ja. Om det ikkje står i tuv papirane så har eg ikkje monteringsanvisning.

Bare til å skru av gamle fjørbein og på med nye :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, du har vel ikke kvittering på settet? Da kan jeg snakke med de som har solgt settet og få de til Å bekrefte monteringsmåte evt. Vil bare være sikker på at jeg kan få det godkjent, siden jeg ikke fikk godkjent det jeg har nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter er kjøpt av norskbildelesenter. Mulig eg har kvitterring, men spørs om eg finner den igjen:o

 

Har du papirer på tuv, hjulstilling og lysjustering og får alikavel ikkje godkjent senkesettet? Aldri hørt at ein trenger monteringsanvisning for å få godkjent eit senkesett, men man veit no aldri med biltrangsynet : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så mye og gjøre feil når du monterer fjærbein på en golf 2 alikevell. Er 2 bolter fremme og en bak. Kan ikke montere feil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så mye og gjøre feil når du monterer fjærbein på en golf 2 alikevell. Er 2 bolter fremme og en bak. Kan ikke montere feil!

 

Ja, det er for å montere komplette fjørbein på bil. Men montere sammen fjær, støvmansjetter, skiver, fjærskåler, fjærbeinslager +++ i riktig rekkefølge er jo og litt viktig, mulig det er den monteringanvisningen han trenger? På settet mitt så er alt montert, bare til å gjøra som du seie, av med nåken skrua foran og bak:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt var montert riktig, men de ble usikre når hjelpefjærene ikke var der de pleier å være, dette er vel forskjellig fra sett til sett? Da spurte de om monteringsanvisning for å bekrefte at hjelpefjærene skal være plassert enten oppe eller nede.

Hadde hjulstillingspapirer, tuv-dokument og papir på at lasteventil var riktig innstilt i tillegg til lys.

 

Ikke alltid så lett å bli klok på, monteringsanvisning var hvertfall umulig å oppdrive for mitt forrige sett.

Gir deg en lyd i nær fremtid Anders, mulig jeg er interessert i dette, er jo enkelt med tanke på å hente det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei Petter :)

Skal sjekke i papirer og undersøke litt om eg finner den infoen du trenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.