#1 Skrevet Mai 29, 2012 Sliter med at S4en min fjusker veldig når turbotrykket kommer ved ca 3000 o/min funker fint når bilen er kald men blir verre å verre etterhvert som den blir varm. Har en mistanke om at det kan være en coil som har tatt kvelden. Finnes det no enkel måte å sjekke dette på ? Ellers noen som har vært borti det samme ? Georg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2012 Sliter med at S4en min fjusker veldig når turbotrykket kommer ved ca 3000 o/min funker fint når bilen er kald men blir verre å verre etterhvert som den blir varm. Har en mistanke om at det kan være en coil som har tatt kvelden. Finnes det no enkel måte å sjekke dette på ? Ellers noen som har vært borti det samme ? Georg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2012 Høres ut som ein coil har tatt kveldn. Fusker den heile tida eller kun når du får ladetrykk? Du kan begynne med å ta opp coilane og se om du ser kvite "spor" der som er rundt pluggen. Altså om det har vert overslag til gods. Kan og sjekke pluggane om du ser nåke muffens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2012 fjukser kun ved ladetrykk. skal ta en titt på dem når det ikke plasker ned ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...