Anbefalte innlegg

Hei!

Ta turen til Molde den 30/4. Fra klokka 10.00 står lokalene til Autoteam Molde til disposisjon. De stiller med dagens tilbud! Premiering...

VELKOMMEN!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ja!

Du kom meg i forkjøpet ikveld, tenkte jeg skulle legge inn en tråd her å spørre om det var mange som hadde tenkt seg til Molde neste helg... Jeg kommer i allefall! Må bare ta vårpussen på bilen kommende helg først :cool:

Til dere andre på Nordmøre: Mange som skal?

Artig om vi eventuelt hadde avtalt det slik at vi kjører "ilag" til Molde... Jeg har fått forespørsel fra Vidar om kjøring "ilag", så vi kommer vel til å samkjøre i allefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antar at det er lite folk som kommer nordfra siden gatebilklubben arrangerer treff på Lånke samme dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lånke er da langt å kjøre. :D

Jeg stiller uansett. Skal mekke som gal hele neste uke, og kommer sikkert med prøveskilt. :o Dere får dra med dere Kay da. Hvis ikke han skal tøfle den helgen og.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antar at det er lite folk som kommer nordfra siden gatebilklubben arrangerer treff på Lånke samme dag.

Dere i Surnadal da, drar dere til Lånke eller Molde, eller kanskje dere blir hjemme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere i Surnadal da, drar dere til Lånke eller Molde, eller kanskje dere blir hjemme?

Skal til Lånke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg får fri drar nok også jeg til Lånke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pratet med Helge idag, og blir han ferdig med bilen til helgen kommer han sikkert med denne, hvis ikke sitter han vel mest sannsynlig på med meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok verken Lånke eller Molde med meg, mamma blir visst 50 :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, slikt som skjer det ;) Men skal hun feire hele dagen da? Treff på dagtid og 50-årsdag på kveldstid og utover i de sene nattetimer... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller opp i molde den 30...Blir litt hektisk skruing på bilen neste uke da ..Men det får våge seg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er flere av oss Vidar. :) Som må bo ute neste uke altså..

Rocco er ingen utstillingsbil enda, men dere må jo få sett han. Sjelden bil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer til Molde på vårmønstring selvsagt :)

Med andre ord må det poleres før den tid...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, slikt som skjer det ;) Men skal hun feire hele dagen da? Treff på dagtid og 50-årsdag på kveldstid og utover i de sene nattetimer... :D

Aner ikke hva som skjer jeg, fikk vite det først i går... Ferdig på jobb fredag kl 23, så det er vel kanskje mulighet til å rekke treffet. Skal jo uansett til romsdalen for å feire så.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ja!

Du kom meg i forkjøpet ikveld, tenkte jeg skulle legge inn en tråd her å spørre om det var mange som hadde tenkt seg til Molde neste helg... Jeg kommer i allefall! Må bare ta vårpussen på bilen kommende helg først :cool:

Til dere andre på Nordmøre: Mange som skal?

Artig om vi eventuelt hadde avtalt det slik at vi kjører "ilag" til Molde... Jeg har fått forespørsel fra Vidar om kjøring "ilag", så vi kommer vel til å samkjøre i allefall.

Jeg kjører også om delene har dukka opp. Om ikke så må jeg vel sitte på med noen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer til Molde på vårmønstring selvsagt :)

Med andre ord må det poleres før den tid...

Polering må til ja! Hehe... bruker denne helgen jeg til det. Kommet halvveis nå ;)

Kjører vel ilag med meg og Vidar du også da? Så vi får en liten kolonne i allefall :P

Har forstått det slik at Rune og søster'n også skal sitte på med deg Vidar?

Og Helge, som sagt tidligere, jeg har sikkert ledig plass til deg hvis du må sitte på med noen. Muligens at også Thomas sitter på med meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri i verden om jeg rekker dette. 6 dager / 5 virkedager til. damn, bare å glemme for min del.

Vet ikke om jeg vil uten bil. hmmm.... får se. ringer på deg isåfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polering må til ja! Hehe... bruker denne helgen jeg til det. Kommet halvveis nå ;)

Kjører vel ilag med meg og Vidar du også da? Så vi får en liten kolonne i allefall :P

Har forstått det slik at Rune og søster'n også skal sitte på med deg Vidar?

Og Helge, som sagt tidligere, jeg har sikkert ledig plass til deg hvis du må sitte på med noen. Muligens at også Thomas sitter på med meg.

Vi fikser en kolonne. Denne gangen skal jeg kjøre bakerst. Hele veien... : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fikser en kolonne. Denne gangen skal jeg kjøre bakerst. Hele veien... : bh :

Kjekt om vi hadde hatt telefonnummeret ditt. Så hadde du slippi å kjøre forbi aktuelle bil 2 ganger... Haha, trodde du var klin gærn jeg =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt om vi hadde hatt telefonnummeret ditt. Så hadde du slippi å kjøre forbi aktuelle bil 2 ganger... Haha, trodde du var klin gærn jeg =)

: haha :: fis ::rolleye:: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ikke hjalp det å prøve å legge seg ut litt og blinke med lysene heller, forbi det skulle han! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdagen begynner å nærme seg! Mange som er bestemt på å dra til nabobyen nå da? Det jeg tenker på er at vi kan avtale å møtes en plass på lørdagsmorgenen for så å kjøre ilag til Molde? Når skal vi eventuelt kjøre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha etj lite "lag" hæm me me no i kvellj, og det bærs nåk t Lånke me dæm flæst herifrå aljfallj. Ha nåkk koinna vorre gæuar om na daton ha vore ber planlagt ennj som så. Ide; sjå i tærminlestå t træff næste gong...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha etj lite "lag" hæm me me no i kvellj, og det bærs nåk t Lånke me dæm flæst herifrå aljfallj. Ha nåkk koinna vorre gæuar om na daton ha vore ber planlagt ennj som så. Ide; sjå i tærminlestå t træff næste gong...

Hehe... jeg forstår nå at i Surnadal så bruker man å legge om til dialekt utover natten :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg foreslår parkeringen på Futura klokka 0845.

Oppmøte var vel fra 10.00 i Molde, og jeg ser ingen grunn til å henge etter :)

Håper bare jeg blir ferdig med polering nå da. Tatt i betraktning at jeg ikke har begynt enda : rolleyes

Edit: Kanskje enda litt tidligere?? det kan vel være behov for å skylle av bilen når vi kommer frem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.