Anbefalte innlegg

Noe slikt jeg også tenkte på ja, samme sted som sist! Skal vi si kl.08.30 da? Da har vi litt tid til å skylle av bilene hvis dette skulle være nødvendig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe slikt jeg også tenkte på ja, samme sted som sist! Skal vi si kl.08.30 da? Da har vi litt tid til å skylle av bilene hvis dette skulle være nødvendig...

Greit for meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da sier vi det slik! Skal prøve å få gitt beskjed til Vidar også, forstod det nesten slik at han ville kjøre ilag med oss. Kan også sende en mld til Helge for høre hva det blir til med han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... jeg forstår nå at i Surnadal så bruker man å legge om til dialekt utover natten :D

 

Ja, det her vel noe med promille å gjøre... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det her vel noe med promille å gjøre... :)

 

Jeg regnet med det ja... I allefall når "vedkommende" begynner å skrive på dialekt kl.04.00 og til vanlig ikke bruker å gjøre det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regnet med det ja... I allefall når "vedkommende" begynner å skrive på dialekt kl.04.00 og til vanlig ikke bruker å gjøre det :P

Nu er nok uret kommet til tre, og dialekten utebliver :)

Dog, vårmønstringen i Rosenes by utgår for min del. Håper flere kan komme på en eventuell "høstmønstring" i Kristiansund da :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vårmønstringen unnagjort! Vi var seks biler som møttes på Futura kl.08.30 og kjørte "kolonne" til Molde. Det var meg, Kay, Vidar, Tor Håkon, Kjell Vidar og Rune (1). I tillegg satt Rune (2) og søster'n på hos Vidar.

På selveste vårmønstringen tror jeg at jeg telte cirka 30 biler på det meste, men det var hele tiden noen som kjørte til og fra.

Jeg var også så heldig å vinne en "gammel" klubbvideo på loddtrekning :)

Neste steg er nå, som Oddbjørn skriver, å få til en "høstmønstring" i baillbyn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste steg er nå er å få til en "høstmønstring" i baillbyn...

Jeg stiller! Med bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra! Men du er sikker på at du ikke blir stående på Fursetfjellet med motorstopp da? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha!

 

Det skal nok gå bra. :cool: Etter å ha skubbet biler på AutoTeam til den store gullmedaljen i helga skal jeg alltids greie å pushe rocco over Krifasten og. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Ta turen til Molde den 30/4. Fra klokka 10.00 står lokalene til Autoteam Molde til disposisjon. De stiller med dagens tilbud! Premiering...

 

VELKOMMEN!

 

Ble det tatt noen bilder fra dagen eller, og er det noen som vil legge de ut??: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.