#1 Skrevet Mai 30, 2012 Hei, Har en 2012 Audi A4 med MMI (2G??) som følgte med NAVI BASIC pakken. Denne har bluetooth forbredelse for telefon og følgelig gir lyd over høytalerne. Jeg har nå også bestilt en 2013 Audi A1 med samme bluetooth opplegg, men spørsmålet mitt er: Kan man kode om VAG-COM slik at den ikke kun tar mobilsignalene men også f.eks lyd fra spotify? Vet A1 har denne "connectivity pack" som gjør dette, men synes å bruke kr 6 800 på dette vs kr 3 400 på kun BT er bra overpris. Når kanalen allerede ligger der, bør det vel kun være snakk om en koding/software?? Svar mottas med takk - enten her eller på stianomli@gmail.com evt PM. Thanks!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2012 Tror ikke dette går på 2G, men er enig at det burde la seg kode på A1... Nå har jeg kun fiklet litt med en A1, og da for å fjerne start/stopp, men det var fryktelig vanskelig å kode noe som helst siden det ikke var lagt inn noe hjelpetekster når jeg holdt på, slik at alt ble ren gjetning... Mulig de har fått inn litt mer info nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2012 På min A1, hadde jeg "tilkoblingspakken", og der streamet jeg musikk fra spotify. Da kom både sangtekst, etc opp i displayet, Funket meget bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2012 På min A1, hadde jeg "tilkoblingspakken", og der streamet jeg musikk fra spotify. Da kom både sangtekst, etc opp i displayet, Funket meget bra! Yes vet det, men ikke veldig interessert i å betale kr 6 800 for det da jeg uansett ikke skal ha NAVI i A1'n... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2012 Hadde ikke NAVI i A1'en jeg, men det funket da for det ! Hadde en pakke som het "Naviforbredelse" mener jeg å huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2012 Hadde ikke NAVI i A1'en jeg, men det funket da for det ! Hadde en pakke som het "Naviforbredelse" mener jeg å huske Jepp... har den muligheten, men som sagt koster den dobbelt av kun BT... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2012 Okai, da misforstod jeg - beklager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2012 På A1 vi har så er det ikke tilkoblingspakke så vidt jeg veit ! Om det ikke ligger inne i Komfortpakken da Men det er BT på den og det funker fint og streame musikk fra f.eks spotify på den ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2012 hmmm... Ifg Møller så må man ha tilkoblingspakke som er klargjort for navi SD kort for å kunne streame musikk... Denne koster kr 6 800 vs kr 3 400 for kun mobiltelefon forbredelse. Ligger ikke inne i komfortpakken... :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...