Reimspenningsdemper Audi a6 1996

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som veit om hvor jeg kan få tak i en Reimspenningsdemper til Audi a6 1996 2,5tdi?

Har ringt de fleste bilopphuggeri men ingen suksess..

Så visst noen har en vrakmotor som har den delen ring meg: 97198790

Mvh

Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ebay.de + google translate

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Starter bilen og når den går på tomgang er det en jevlig klakkelyd og den kommer fra den reimspenningsdemperen.. Den står og "slår" "demper" som juling! Reg reima er fin og alt av hjuler sitter fast! veivhjulet er ikke kast i.. så hmm noen forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslaget ser du i posten over din, på siste linje.

Mulig du ikke så det da jeg la det til like etter at jeg la inn posten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAdde samme problem på min AEL motor, og bytta den ut med en ny... samme lyden..... viste seg

at reimen eg fikk fra Hellanor, som var reg. på denne bilen, var noen mm for lang... bytta til en som var kortere, og det kom seg.

Har sett at det er 2 typer dempere på disse motorene, så spørs hvilken type du har. Har den gamle liggende. Men er ikke heme i norge før om 2 uker....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviiiler på at det hjelper og smørre den.. lyden begynte som en liten klakkelyd men er nå rene orkesteret.. skal prøve og smørre den opp og se! Tviler men

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Demonterte mer og så de at veivhjulet var helt ødelagt. All gummi på insiden var borte / vekkrevet! Har lett etter nytt men finner ikke.. noen som vet om hvor jeg kan få tak i et utenom Møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er problemet med den du har?

Grunnen til at jeg spør er at det i noen tilfeller kan repareres: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=209762

Der var den jeg har lett etter...!!

Har problemet her også når våren kom at det ble en infernalsk "hyle"/ kvittrelyd som jeg har lokalisert til reimspenningshjulet / -demper.. Håper en oppsmøring gjør susen, for denne er vanskelig å få tak i utenom Møllersystemet, ihvertfall ut ifra alle de plassene jeg har søkt etter den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.