Erfaring rundt Federal SS 595 215/35-18??

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Vurderer ett sett med Federal SS 595 i 215/35-18 profil på 8Jx18 felger til en ny Audi A1 Sportback. Er det noen som har erfaringer med dette dekket?

 

Leser mye bra reviews fra utenlandske sider.

 

Takk :-)

 

Mvh Stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Federal er en ganske stort bredt dekk generelt i forhold til f.eks kumho og nankang. selv syntes jeg federal er greie dekk til fin pris men jeg ville kanskje evt vurdert vredstein sessanta eller noe, men det kommer jo helt ann på hva du er på utkikk etter :)

 

Mvh Bård Sebastian (DEKK4.no) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk Bård. Kjører på Sessanta selv nå og de er meget bra, men har mulighet til å kjøpe second hand noen felger som har Federal på skjønner du... ergo lurer jeg på om det er et greit dekk. Skal unasett på en liten A1 med 90 hk så ikke noe banebil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører med Federal nå, funker veldig bra på tørr vei, heller ikkje hatt problem på våt vei. Bråker kanskje meir enn vredestein, men mindre enn nangkang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører med 215/35-19 Federal foran på min bil, og har ikke noe negativt å utsette på de :)

 

Med et unntak, de lukter helt j**** når man får dem! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he...

 

takker og bukker gentlemen. Skal gi dere en tilbakemelding hvordan de oppfører seg på en A1 når jeg får den i slutten av september. Blir 8Jx18 Rosso RR felger i antracite med 215/35-18 Federal SS 595. Tenker det blir greit - er uansett bil nr 2 som skal rulle rundt i Oslo og på småveier i lave hastigheter så trenger ikke akkurat dekk beregnet på RS4 og Ferrari :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra dekk i den prisklassen. Kjører 225/40-18 på passaten og er fornøyd. Støyer kanskje noe mer enn de dyrere dekka men ellers bra greier :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.