#1 Skrevet April 20, 2005 Har problem med Ur Quattroen min. Er så veldig ujevnt drag i den,men det kan variere fra hver gang man drar på. Motor koden er MB. Er vel ca. 0.7 den skal lade tror jeg,men mesteparten av hver gang jeg drar på så går den på 0.6 og hvis jeg bare fortsetter holde full gass så skyter den plutselig av sted og da er trykket enten 0.65 eller 0.7 ,men så mister den plutselig draget igjen og turbo trykket er 0.6 eller 0.65. Når dette skjer så lyser feil kode lampa,altså da det det er dårlig drag i den og slukker når man får det riktige draget i bilen. Er det noen som har peil på hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2005 Har prøvd å få slettet feil kode,men det går ikke. Fant en test men kommer bare litt over halv veis også begynner den på nytt igjen. Kan det være motorstyrings modulen som er blitt ødelagt? Noen som har peiling på UR Quattro motorstyring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2005 You Have PM.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...