#1 Skrevet April 20, 2005 Har en 94mod S2 Avant og lurer på om denne bilen har startsperre?Mener å huske og ha sett at biler med startsperre skal ha slike dingse bumser i nøkkelen ,som sender signal til enten noe i instrumenetet eller der omkring. På min er det sånn standard nøkler uten noe spesiellt mikmakk. Noen som vet om jeg kan sjekke dette på noen måte eller vet om min type bil ble levert med slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2005 møller burdte jo vite d.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2005 Har du en nøkkel hvor selve bladet er formet rektangulært og er ganske tykt med et spor fra "spissen" inn mot plastikken på begge sider har du nok startsperre. Har du en nøkkel hvor bladet bare er taggete metall som en vanlig husnøkkel har du ikke startsperre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2005 Min kollega's 95 80 Avant har ihvertfall startsperre, det erfarte han når han fikk slipt en ekstra nøkkel på Jernia så det er ikke utenkelig at din 94 har det. Ellers er nøkkelen hans helt lik den til min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2005 Bilde av nøkkelen: "...jeg løper til Jernia og kopierre nøkkelen din JF, fint bilde!!!" Mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 21, 2005 Kopier i vei,skulle så gjerne testa om søkesystemet til Guard System funker. Kanksje ikke så veeeeldig lurt å legge ut dette bildet nei,blir nok fjernet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 21, 2005 Kopier i vei,skulle så gjerne testa om søkesystemet til Guard System funker.Kanksje ikke så veeeeldig lurt å legge ut dette bildet nei,blir nok fjernet. Kan være en lur idee å fjerne det bildet, men som alle dyktige Audi S2,S4,S6 tjuver vet kommer mann svært langt med stort skrujern og hammer. Kan ikke akkurat kalle de for tyverisikre. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...