#1 Skrevet Mai 30, 2012 Lurer på om det er mulig å få sveiset eller på en eller annen måte (lim?) festet denne sensoren av plast skikkelig ned i metallrøret? Må bli skikkelig tett selvfølgelig. Er vel en sensor som måler luft av noe slag. Den sitter nå dyttet ned i et plastrør(fra IC og opp til spjeldhuset), med o-ring nederst og en klips rundt. Jeg vil gjerne fjerne dette plastrøret med metallrør, men da må jeg få denne sensoren til å sitte skikkelig nedi metallrøret.. Noen med gode tips? Event. om noen kan få dette gjort for meg, mot litt betaling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2012 Du kan jo finne (dreie) ett rør i samme metall som metalldelen din som sensoren passer nedi med presspasning og så sveise den på... Da kan du bytte sensor senere også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2012 tigge på en slangestuss i rustfritt og sett en liten bit gummislange mellom de to , 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2012 Det burde kunne gå fint å lime med epoxy-lim som er tilpasset materialene. Kan dessverre ikke anbefale noen type. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...