Hvordan feste/sveise plast på metall?

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er mulig å få sveiset eller på en eller annen måte (lim?) festet denne sensoren av plast skikkelig ned i metallrøret? Må bli skikkelig tett selvfølgelig. Er vel en sensor som måler luft av noe slag. Den sitter nå dyttet ned i et plastrør(fra IC og opp til spjeldhuset), med o-ring nederst og en klips rundt. Jeg vil gjerne fjerne dette plastrøret med metallrør, men da må jeg få denne sensoren til å sitte skikkelig nedi metallrøret.. : klø : Noen med gode tips? Event. om noen kan få dette gjort for meg, mot litt betaling?

Sveis002.jpg

Sveis003.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo finne (dreie) ett rør i samme metall som metalldelen din som sensoren passer nedi med presspasning og så sveise den på... Da kan du bytte sensor senere også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tigge på en slangestuss i rustfritt og sett en liten bit gummislange mellom de to ,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det burde kunne gå fint å lime med epoxy-lim som er tilpasset materialene. Kan dessverre ikke anbefale noen type.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.