180A OEM dynamo til VW (+audi/seat/skoda)

Anbefalte innlegg

180A dynamo fra Touran 2l TDI luftes for salg da jeg ikke kommer til å bruke den, klarer meg med den originale 120A som står i bilen. Kjøpte denne fra england i fjor der den hadde stått i en Lupo 1,4TDI (passer rett på).

Den skal visstnok passe rett nedi alle VAG biler med 1,9 og 2.0TDI motorene, godt mulig flere også uten at jeg kan gå god for det.

Har moderert størrelsen på anlegget i bilen en hel del, så det ble ikke så strømkrevende som fryktet til slutt :) Klarer meg med den originale.

Selges for kostpris, kr 1500 + evt frakt.

IMG_2849.jpg

IMG_2850.jpg

IMG_2851.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du måle avstand mellom hullene og bredden mellom hullene som er beregnet for samme bolten? Skal av med min orginale 90A i morgen.. Den kunne trengt en storebror for å si det mildt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avstand mellom topp og bunnhullene er ca 128-130mm senter til senter (litt sliten tommestokk, så merkingene var slitt vekk der det var viktigst), og 60mm mellom godset sideveis. 58mm om du tar med den messinghylsen som vises på bildet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.