Anbefalte innlegg

Lager en tråd om dette siden jeg ikke kommer på hva det heter engang.

 

Er ute etter den braketten/bøylen som caliperen er skrudd fast i og bremseklossene ligger i på bak bremsene til en A4 B5.

Alt av interesse så lenge de ikke er rustet i stykker som mine. Tar gjerne imot tips om hvor jeg får tak i nye også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rimelig sikker på at jeg har dette liggende i garasjen, kan dobbelsjekke om du er interessert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rimelig sikker på at jeg har dette liggende i garasjen, kan dobbelsjekke om du er interessert :)

 

Er de funskjonell og i OK stand så er jeg meget interresert :) Send meg noe bilder om du gidder så kan eg sjekke at de er like

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gå ut å se :) Jeg vet at det er riktig, men du kan selvfølgelig få bilde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er quattro forresten, om det er noe forskjell. Er du sikker så stoler eg på deg :) Hva tenker du om pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som de gikk i metall containeren på forrige oppryddning altså :( skulle fått de for en grei penge hvis ikke. Jeg sjekka opp i etka på jobb tidligere og der står det at de er like på hvertfall alle a4'er og 100'er med quattro så burde ikke være problem å oppdrive :) så vet du hvertfall det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Just my luck : bh : Takk for info hvertfall :) Skal jo ikke være umulig å finne på nettet disse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde.... :banghead:

 

Mvh Kim Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper igjen. Ringte NBS og de mente man ikke fikk disse ny, så skraphandler/delebil var eneste alternativ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper igjen. Ringte NBS og de mente man ikke fikk disse ny, så skraphandler/delebil var eneste alternativ

 

Det er bullshit, nbs er bare å holde seg langt unna. Har den på lager her jeg jobber så er absolutt ikke noe umulighet og få tak i. Koster mellom 1000 og 1100 kroner hos møller!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bullshit, nbs er bare å holde seg langt unna. Har den på lager her jeg jobber så er absolutt ikke noe umulighet og få tak i. Koster mellom 1000 og 1100 kroner hos møller!

 

Syns også det hørtes rart ut. Fant de relativt kjapt på Ebay i USA til 30-50$ pr.stk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns også det hørtes rart ut. Fant de relativt kjapt på Ebay i USA til 30-50$ pr.stk

 

Hehe tviler ikke. Men er nå er det jo som regel ran å handle noe hos møller :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe tviler ikke. Men er nå er det jo som regel ran å handle noe hos møller :P

 

Sant nok! Møller er og forblir de dyreste på de fleste delene jeg har sjekket opp. Fant forresten disse hos Autoroyal for ca 700kr stk inkl. nye glidebolter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok! Møller er og forblir de dyreste på de fleste delene jeg har sjekket opp. Fant forresten disse hos Autoroyal for ca 700kr stk inkl. nye glidebolter :)

 

Er vell alltid inkl nye glidebolter ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.