Anbefalte innlegg

noen her i nærheten av hønefoss som har litt greie på montering av ruter på golf2,og evnt er behjelpelig med det?

evnt noen råd og tips? får igjen bilen fra lakkering i morrå eller fredag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn deg ein litt kraftig hyssing, evt. ein ca. 1,5-2 kvadrat ledning. Legg denne inn i sporet på pakningane rundt heile ruta og med litt ekstra overlapp. Legg ruta på plass, få ein medhjelpar til å presse ruta forsiktig inntil frå utsida medan du sit inne i bilen og dreg forsiktig i ledningen/hyssingen. Pakningen skal då leggje seg fint på plass rundt karmen. Dette gjeld for alle rutane utanom dei i dørene. Dette var kanskje ikkje så godt forklart, men det er ein veldig enkel operasjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Odne skriver en lett prosses.

Men en par tips til:)

Smør gjerne med litt såpe (salo eller lignende) på kanten av den gummiflippen som skal dras over kanten så glir den litt lettere inn.

Og etter at ruta er inne dunker du lett på den med hånden slik at den legger ser på plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok,da får jeg prøve det. du er velkommen til og prøve morten,så kansje det kan være håp for golf til bugrun i år.hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får tape den inn så lenge, så skal jeg dra den inn på BugRun jeg ;)

Men dette fikser du lett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg gløymde nemne zaloen ser eg. Dette får du til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.