Anbefalte innlegg

Hei

Har en audi a6 2.5tdi motor etter hvert har jeg fått en liten klakkelyd som egentlig bare har forværra seg!

Når bilen står på tomgang og jeg opner panseret så "hopper" "demper" reimspenningsdemperen og den lager en fæl klakkelyd! Noen som veit hvorfor den hopper eller har noen formening om hva som har sjedd? Reg reima og alt er helt fin og har ikke merka noe når jeg kjører bilen..

Mvh

Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frihjulet på dynamoen,skift det og bilen er frisk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt sikker? pga reimhjulsdemperen står og hopper.. og er en lyd som hørest ut som et orkester

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg regner med at det er frihjul på den siden det er diesel og det er diesel som har frihjul. ta ay reimen og se om det er en lager funksjon i reimhjulet til dynamoen da det er der frihulet ligger.

Vet ikke om denne motoren har frihjul da jeg ikke har skrudd på den før,men vil så absolutt tro det.

Lykke til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke noe frihjul desverre! Men tok av veivhjulet og det var helt ødelagt! all gummien på insiden var rett og slett borte.. så var helt løst og diddlende!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.