Stor pris forskjell på 4hjulskontroll a4 b5 quatto

Anbefalte innlegg

Fikk pris hos møller på 3982 kr mens snapdrive kunne ta den for 1547. Begynner da lure litt på grunnen til att det blir så dyrt hos møller kontra snapdrive? Er det noen spesielle utfordringer med kontroll på denne bilen? det er en 98modell om det har noe og si.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan være flere grunner men er forskjellig hva dem har i prisen. noen oppererer med fastpris på firehjulskontroll mens andre har en startpris så kommer antall justeringer i tillegg. møller er jo stort sett dyre. jeg personlig har hatt mine biler på firehjulskontroll på møller en gang og aldri mere møller besøk på denne karen. Makan til amatører skal man lete lenge etter. er møller billingstad jeg har erfaring med og ingen andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er møller jessheim det er snakk om her. på 80'n min tok de 1700 for 4 hjulskontroll så ble litt paff når jeg fikk pris på 4000 å a4'n

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk pris på over 4000 på min bil hos Møller her også. Ikke-merkeverksteder tar fra 1500-2000 kr (selv om jeg sier hvilken bil det er)..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte ca 1200kr hos NAF, hadde medlemsskap.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bcb i brumunddal tar 990kr.. (Bcb.no)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.