Gti /G60 Listverk Golf MK2

Anbefalte innlegg

Finnes det enda noen plass man kan få fatt på dette nytt til Golf MK2? VW Haus kunne såvidt jeg vet ikke skaffe, heller ikke Møller. Ebay fantes det også heller lite :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka med delenummer på tysk ebay? Jeg fant til Audi s4 via tips herfra:)

 

Selger der var cars245de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja var igrunn heller lite der inne, fant et par brukte breddere :) Men ikke noe nytt.. Hadde et lite håp om å få noe Brand New :) Men det kan jo være det ikke finnes lengre som aftermarket engang :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til generell info så er det bare bredderne på framskjermene som er spesielle for G60, ellers er alt likt som andre GTI etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det trodde jeg før også, men bakbredderne er breiere på G60 enn GTi.

 

Hva skal du ha, breddere eller listene på dørene? Se i denne tråden for nye breddere foran og bak:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker breddere foran og bak med brede lister, samt kanalskjørtene som passer ;)

 

ja merka at størrelsen er litt forskjellig.. vanskelig å finne noe til 3 dørs med brede lister.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For noen måneder siden så jeg en tråd på vortex der det var noen som hadde fått nyss i at det skulle startes opp ny produskjon av disse g60 hjulbuelistene i regi av vw-classicparts. Det skal altså gå an å få tak i nå, eller om en liten stund. I allefall sier ryktet det :) Stemmer det, så forvent voksen prislapp

 

Edit 2: gå inn på volkswagen-classic-parts.de. Der er de tilgjengelige til 95euro stk. Kjennetegnes med D på slutten av delenummeret

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å kikke i linken jeg har linket til i mitt forrige innlegg, Robert, så får du se både bilder og priser av de nye bredderne:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å kikke i linken jeg har linket til i mitt forrige innlegg, Robert, så får du se både bilder og priser av de nye bredderne:)

 

Hehe, ja, det var det jeg så ca tre sekunder etter jeg hadde postet mitt eget innlegg. Litt humring :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så ikke at du hadde nevnte det i editen din heller, så begge er tydeligvis litt i koma: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.