Vurderer å selge min 1993 Golf 1 Cabriolet Toscana edition

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min Golf 1 cabriolet 93 modell. Men det kan virke som markedet ikke helt er på topp i år for denne type bil? Så tenkte å lufte tanken om salg her først. : klø :

 

Golfen er veldig kort fortalt en av få 1993 1,8i Toscana utgaver i original fargen Bordeux red pearl i Norge. Har gode sommer og vinterdekk på alufelg. Alarm, skinn ratt, -gir, -håndbrekk, sportseter, servo, varmeseter, cd/mp3, vindskjerm, kjørekomputer, tett canvastak. EU godkj. juli 2011. Alle lykter er byttet ut til klarglasslykter. Bilen er også godkjent senket i vognkort. Polert grundig 3 omganger 2 ganger i året med Meguiars clay, cleaner og carnubawax. Bilen er absolutt blant de mest velholdte og fremstår strøken på 2 meters hold.

Bilen har vært vinterlagret de årene jeg har hatt den. Som student har jeg brukt bilen som langkjøringsbil Ålesund -Volda og har derfor rundet 219 000km. Har eid bilen i 6 år, og kan skrive langt og lenge om bilen.

 

Sesongen har ikke startet for fullt enda, men synes enkelte golfer ligger lenge selv om pisene ikke er avskrekkende. Jeg må ikke selge golfen, og ønsker egentlig heller ikke å gjøre det. Men bilparken begynner å bli stor og noen biler bør selges hvis det skal kjøpes nyere bil. Markedsprisene for disse bilene er helt klart lavere en affeksjonsverdien. Så jeg kommer ikke til å kvitte meg med den til gi bort pris.

For meg er det viktig at hvis den selges blir solgt til en ny entusiast som tar vare på bilen og ikke ødelegger den. Men annonse på Finn.no blir lagt ut sannsynligvis om ikke så lenge.

 

Så tenkte egentlig bare å lufte tankene om salg her på forumet. : rolleyes

 

Noen få bilder av den aktuelle bilen.

 

1458248.jpg?03-01-2009_21:03:32

 

 

1458250.jpg?03-01-2009_21:03:32

 

181711_10150412905110153_1767987_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Markedsprisen er klart lavere en affeksjonsverdien på bilen. Men bestemmer jeg meg for å selge tenker jeg prisantydning rundt 40 000.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.