Hydrogengass kit til bil,noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Noen der ute som har prøvd eller har kjennskap til hydrogengass kit til biler?

 

Mer info: http://www.hydrotuning.de

 

Har selv kjøpt et fult titaniumskit selv men ikke rukket å montere det enda.

 

Bilen vil komme til å gå bedre,billigere og renere med dette kitet montert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er det med eksplosjonsfaren og dette kittet egentlig? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker også på bensin, var vell bare diesel i disse filmene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er det med eksplosjonsfaren og dette kittet egentlig? :)

 

Veldig lav fare da du kun produserer den gassen bilen trenger..

 

Skal funke på både bensin og diesel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så, hvordan det fungerer i bilen din?

 

Mens du kjører, legger dynamoen ut strøm til å lade batteriet.

Det er fortsatt nok ubrukt energi som kommer fra dynamo til makten en enhet vi kaller Hydro Generator. Dette starter med en grunnleggende plate elektrolysør som vi har redesignet til en av de mektigste elektrolysen enheter på markedet i dag.

Denne meget effektive Hydro Generator er koblet til et vann beholderen (bubbler) som sirkulerer vannet mellom generatoren og bubbler. Vann strømmer inn i Hydro Generator og vann og gass (Hydroxi Gas) kommer ut. Siden bubbler er montert høyere enn generatoren, gjør tyngdekraften resten.

Hydroxi Gass, også kjent som HHO gass, er meget brannfarlig. Den har en mye høyere tenning poeng enn drivstoff og antenner med mer kraft også.

 

En slange, koblet til toppen av bubbler lar gassen inn i luftinntaket på bilen.

Inne i sylinderen av kjøretøyet, utvider det ved forbrenning og produserer et utbrudd av ren ren kraft. Motoren bruker ikke så grøt drivstoff skyldes at HHO gass supplere drivstoff og skaper en renere brennende motor som HHO antennes 100% drivstoff i sylinderen. Resultatene er mindre utslipp og mer mpg gevinst.

 

Når Hydroxi gass brannskader, eller eksploderer det går tilbake til sin opprinnelige elementene, vann og oksygen (luft).

Resultatene er enkle, kjører bilen renere og er mer kraftig og drivstoffgjerrig.

Du vil se den økte drivstoff kjørelengde neste gang du fyller opp tanken.

 

Her er en forenklet forklaring på hvordan systemene fungerer å endre vann inn Hydroxi gass:

La oss starte med vann: det bør være destillert og du bør ha en gallon forberedt for Hydro Generator. Vi kaller det en HHO generator fordi den produserer både hydrogen og oksygen samtidig gjennom prosessen med elektrolyse.

 

Når vann blir introdusert for en elektrisk strøm / spenning DC den har en tendens til å bli opphisset og frakturer i sine primære elementer, hydrogen og oksygen. De produserte Hydrogen og Oksygen atomer er nå i gassform og klar til å brukes i motoren din. Noen beskriver prosessen som de to elementene splitting fra hverandre i deres sub-diatomic molekylær tilstand.

 

En feilslutning der ute er at det tar mer energi å produsere HHO enn den energien det avgir. Ja, det tar energi å splitte opp vann til de elementene, ingen tvil.

Men HHO gass blandes med drivstoff luft blanding av kjøretøyet utover den energien du må sette inn i systemet. Drivstoffet er nå brent helt hva som faktisk gjør katalysatoren ikke nødvendig lenger. Med 100% drivstoffbruk du får alt ut av drivstoff hva du betalte for og mer. HHO gassen lar deg ha mer makt av motoren din, vil du føle det når du akselererer under passerer for eksempel.

 

Prinsippet er å produsere så mye som mulig med minst mulig elektrisk inngang energi. I virkeligheten, når HHO generator er ladet opp det faktisk fungerer som en våt cellers batteri. Det har en kostnad på 1,5 til 2,0 volt DC og kan operere når belastet med strømbryteren slått av, før de resterende suspendert HHO gass er trukket ut. Strømbryteren brukes primært for å opprettholde HHO generatorer kostnad.

 

Hva vi gjør her er å trekke av HHO gass ved vakuum skapt av kjøretøyer motor og fôrer gasser direkte inn i motoren for å bli forbrent. Systemet er en on demand system ", ikke" en trykksatt lagringssystem. HHO generator produserer bare hva kjøretøyer motoren krever, ingenting mer.

 

Kan vi tomgang en motor på ren HHO, svaret er ja, absolutt, men å faktisk styre bilen under normale kjøreforhold dagens teknologi er ikke helt der ennå. Foreløpig fleste av våre brukere se 35-45% i gjennomsnitt om drivstoffbesparelse. Men tror ikke det stopper der; de nye TØRR Fuel Cell generatorer presser de drivstoffbesparelser i den øvre 60% rekkevidde. Hvis vi fortsetter å jobbe med de problemene som holder oss fra å bruke akkurat HHO lenge nok vi vil nå det punktet hvor kjøretøyene drivstofftanken vil bli et vannreservoar tank for å holde bare vann.

 

Igjen, legger du likestrøm, de H20 brytes ned til H2 & O [HHO]. Vi introduserer den inn i motoren ved hjelp av motorer vakuum, eller luftinntak. HHO kombinerer med bensin og luft i forbrenningskammeret og brennes. Når brent, konverterer det tilbake til H20 [vann]. Dens nå kommer til å absorbere varmen fra motoren (normalt på 350-400 * F) og slår den til super oppvarmet damp. Da er skjøvet ut i løpet av eksos slag og ut eksosrøret. Der det kondenserer tilbake i til vanndamp og til slutt samler tilbake i vannet. Så du begynner med vann og slutt med vann. Veldig rent!

 

Så hva er våre resultater, først og fremst en virkelig luktfri eksos. Senket Co2-utslipp, NO2 utslippene gå nesten til 0. Kort sagt de eksosutslipp slippe av skalaen, og du produserer vanndampen fra kjøretøy eksosrør. Hvorfor damp i stedet for vann? Fordi hydrokarbon drivstoff [bensin] produserer nok varme ved forbrenning for å holde den brente HHO i en vanndamp tilstand, så det vil helt kondensere til vann på utsiden av eksosanlegget [eliminere enhver innvendig korrosjon].

 

Nå kommer du til å spørre, hvorfor ikke de bilbyggere eller andre store selskaper utnytte denne grunnleggende teknologien? Vel, hører vi dette mye. Lag opp din egen mening, men her er sannheten: Det er mot sin forretningsmodell, hvis de kan selge deg en bil som kjører på ineffektiv drivstoff og løfte deg bedre kjørelengde neste gang. Og du har ikke noen andre valg, hva er det du egentlig tenkt å gjøre? Hvorfor er det at bilbyggere må mandat til å forbedre bilen kjørelengde? Fordi de er i seng med oljeprodusentene og mange av dem er i seng med store bank penger. Men vi ønsker ikke å komme til mye inn i de politiske synspunkter her. Men ærlig talt, sammenligne det selv. I de siste århundrene gjennomsnittlig drivstoff kjørelengde ikke endret mye rundt 25mpg. Virkelig? Er det alt bilen produserer kan gjøre, eller ønsker å gjøre? Du være dommer.

 

Her er litt mer kunnskap for deg ... Denne teknologien har eksistert siden midten av 1800-tallet. Yeah dvs rett! Tilbake før take off av den industrielle revolusjon og den virkelige bruken av olje og kull til makten våre fabrikker og biler. Men olje og kull var lettere teknologi og lett å finne og billig. Gjett hva "IKKE LENGER"! Så hvis du kunne få ytelser, bedre drivstofføkonomi, mindre regninger på bensinpumpe. Ville du gjøre det? Enten du kjøper våre HHO enheter eller gå til en konkurrent butikk eller nettsted og kjøpe deres. Akkurat så lenge du forbruker innse at du har vært metodisk ført inn i en penger grop om energi og drivstoff.

 

Så nå, hva skal du gjøre med det?

 

Alle våre Dry Fuel Cell HHO Generatorer skal brukes i Hybrid Fuel Mode. Betyr at de kan betjenes sammen med vanlige drivstoffer som bensin [reg / ekstra / høy test]. Våre Tørre Fuel Cells vil produsere alt fra 20% til 45 +% drivstoffbesparelse på de bilene de er konstruert for. Forskjellen i drivstoffbesparelse prosenter er utelukkende avhengig av tilstanden til bilen og operatørene kjørevaner. Og, selvfølgelig, større motorer trenger mer enn bare en Hydro Generator. For eksempel, hvis du har en 5Liter motor og noen HHO "Expert" ønsker å fortelle deg at en liten HHO Generator med kanskje 1-2 liter per minutt HHO gass vil være nok til å få bilen til 35% mpg økning eller mer .. . godt snu og kjøpe her. De aner ikke hva de snakker om og du bør kjøpe hvor fagfolk er, her på Hydro Tuning. Info

 

Det anbefales også at du forstår dine kjøretøy mekanisk oppsett eller har en mekaniker med kompetanse til å installere våre Hydro Generator Systems. Mange av de nyere biler kommer med en sensor som brukes til masse luftinntak (såkalt MAF), har denne sensoren en fin ledning som faktisk gløder som en glødetråd i en lyspære og ligger i luften inntak systemet vanligvis mellom luften Filter-boksen og inntaket manifold. På disse kjøretøyene må du finne HHO drivstoff utløp direkte i motorens inntak manifold eller så nær motorene spjeldhuset som fysisk mulig eller ved å gjøre begge deler. Det anbefales også at systemet styres av tenningsnøkkelen [nøkkel] i forbindelse med den medfølgende strøm på / av bryter. Årsaken er er at du som bruker kan glemme å slå av enheten og oversvømme motoren med en HHO drivstoff når bilen ikke kjører. Den vil også tillate batteriet å kjøre ned hvis glemt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.