#1 Skrevet Mai 31, 2012 Hei Skal handle meg BBS RM hjul. 8x15 ET15 og 8.5x15 ET9.. Tror da bakfelgene vil stikke noe uttafor bake, men er det så mye at det går utseende messig eller blir dette bare dumt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2012 kort innbakstillingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2012 Det blir for mye arbeid, selv om det egentlig bare er kapp å sveis Eneste referanse jeg har er noen Mahle felger jeg hadde.. 6x13 et13, de lå ca 5mm innafor skjermen. RM bakfelgen blir 36mm lenger ut. Et poke på 3cm +/- er vell ikke så gale å kjøre med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2012 tok bare 2kvelder å gjøre det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2012 Berre nyskjerrig RA, hva gjorde du med påfyllings røret? Hadde bilen i bukk nå og det er ca 2,5-3cm fra dekket til bakstillingen men det er bare 1cm til påfyllings røret. Dette med 7x15ET38 195/50 (trenger forresten spacer på 3mm fremme for å ikke ta i justerings skruen ved camber på 0grader.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2012 Sånn ser det ut på MK1 med nevnte felger i nevnte dimensjon: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2012 8,5x16 ET ça 33 Orginale urørte buer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 2, 2012 Berre nyskjerrig RA, hva gjorde du med påfyllings røret?Hadde bilen i bukk nå og det er ca 2,5-3cm fra dekket til bakstillingen men det er bare 1cm til påfyllings røret. Dette med 7x15ET38 195/50 (trenger forresten spacer på 3mm fremme for å ikke ta i justerings skruen ved camber på 0grader.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 2, 2012 glemte å svare på den jeg, men påfyllingsrøret har jeg ikke sett på enda, skal uansett omplassere tankpåfyllingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 2, 2012 Aha. Da hjelper nok korting ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...