#1 Skrevet Mai 31, 2012 Vurderer å kjøpe en TT i nermeste framtid. (2000 modell) Var å prøvekjørte en i går, Veldig fin bil, gått kun 130.000 , ganske så nylakkert i hvit perlemor , tight og fin å kjøre,men var noen ting jeg fann som jeg ikke likte: sperra mellom reversj og 1.gir var borte interiøet: Framstolene var byttet ut med noen "billige" racingstoler. Dørdekslene var ikke så fine , baksetet var tatt ut til fordel for større stereo (basser) også manglet det en lufteventil i dashen (har stått en bredbåndslamda tidligere) Hva må man regne med på pris på dette brukt? Prisen vil vel variere , da noen krever gull for delene sine, men sånn ca? Tenker da på interiøet. Så ett fint interiør på finn tidleigere, men et er borte no. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2012 AX skilter på denne? Gamle bilen min tipper jeg.. Ble vraket av han som kjøpte av meg, og lakkert hvit vet jeg.. Bilder av bilen før i tiden : http://www.garaget.org/?car=111465 BTW: Satt luft understell og masse annet som står i linken over her på bilen før. Hadde gått 112 000 eller noe rundt omkring der når jeg hadde den i 2007. Link til min tråd der det også kom bilder av bilen etter den ble lakkert han som kjøpte av meg: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=110113&page=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2012 AX skilter på denne? Det vet jeg ikke. Var "firmaprøveskilter" på den. Har vært lilla tidligere da den var en demobil for ett stylingsfirma. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2012 Det vet jeg ikke. Var "firmaprøveskilter" på den. Har vært lilla tidligere da den var en demobil for ett stylingsfirma. TULL Les posten over.. Eneste som har vært demo på denne er att når singelframe fronten ble montert ble den tatt bilder av for og vise frem den fronten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2012 Greit og vite hva den har vært igjennom også. Her er taksten etter han som kjøpte av meg vraket den: Reservedeler: H FORSKJERM 8N0 821 106 V SIDEBLINKLYKT 8N0 949 127 A H SIDEBLINKLYKT 8N0 949 127 A H PLASTINNERSKJERM FORAN 8N0 821 172 B H SPOILER PLASTINNERSKJERM FORAN 8N0 807 548 B FRONTPLATE KOMPLETT 8N0 805 594 D V LYSKASTER XENON (EKS) 8N0 941 003 BH H LYSKASTER XENON (EKS) 8N0 941 004 BH PANSER 8N0 823 029 A V HENGSEL PANSER 8N0 823 301 H HENGSEL PANSER 8N0 823 302 V GASSDEMPER PANSER 8N0 823 359 H GASSDEMPER PANSER 8N0 823 359 H INNERSKJERM KOMPLETT 8N0 809 102 H FORDØR 8N0 831 052 C H SPEILGLASS PLANT 8N0 857 536 H HENGSEL FORDØR ØVRE 2-023601- 1J0 831 402 E H HENGSEL FORDØR NEDRE 8N0 831 412 D H GUMMILIST FORDØR 8N0 837 702 B FRONTRUTE -Y-076000 8N0 845 099 E NVB V BAKLYKT 8N0 945 095 H BAKLYKT 8N0 945 096 STØTFANGER FORAN, STYLING KANALSKJØRT H, UORGINAL GRILL W12, UORGINAL KANALSKJØRT V, UORGINAL UTVENDIG LAKK --- ----- ------------- 1000 N H Forskjerm hel 1000 G V Forskjerm hel 1200 N Panser 2000 T V Fordør hel 2000 N H Fordør hel 2320 G H Takstolpe fremre (A-stolpe) 3000 G H Bakskjerm hel 3800 G Plast Støtfanger bak 3812 G Plast Støtfanger bak, midtre nedre KANALSKJØRT H, UORGINAL STØTFANGER FORAN, STYLING KANALSKJØRT V, UORGINAL Starttid Kod Flate INVENDIG LAKK --- ----- ------------- 104 N Innerskjerm H 225 G A-Stolpe H Skade : Sum inkl. avgift 143.663,91 Og andre ting som ikke takst mann har fått med seg! Hadde bilder også, men finner de ikke igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2012 Takker for info. Var selger som fortalte at det hadde vært demobil. Jeg vet om skaden som skjedde Bilen skulle egentlig vrakes, men selger kjøpte den billig og fiksa den opp. Var en skade på høyre side av bilen. Ingen rammer etc ble skjeive , kun utvendige deler (panser/skjerm/dør osv) Må presisere at jeg er usikker på om jeg kommer til å kjøpe, derfor jeg laget denne posten for å se sånn ca prisen får å få den i slik stand jeg vil ha den i. Har en annen på handen også, men dog halve landet i reiselengde for å se på den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2012 AX skilter på denne? Gamle bilen min tipper jeg.. Ble vraket av han som kjøpte av meg, og lakkert hvit vet jeg.. Bilder av bilen før i tiden : http://www.garaget.org/?car=111465 BTW: Satt luft understell og masse annet som står i linken over her på bilen før. Hadde gått 112 000 eller noe rundt omkring der når jeg hadde den i 2007. Link til min tråd der det også kom bilder av bilen etter den ble lakkert han som kjøpte av meg: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=110113&page=1 Stemmer. Er denne ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2012 Må jo si den har tapt seg ganske så mye siden den gang den var lilla ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2012 Den er nettopp godkjent senket m coilovers , og har sett målepapirene selv. Den er ikke skjeiv i rammegang etc iallefall. Skaden som oppsto var som jeg nevnte tidligere. Utvendige deler. Men noen som vet evt sånn ca pris på ett interiør? Den brukte bildele hiddenbasen finner jeg bare høyre stol forran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 31, 2012 Pris du må gi da? Interiør finner du lettest i tyskland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2012 Den sto til 110k , men har nå gått ned til 90. Derfor jeg er i sterk tvil, da det er mye andre fine på finn no for tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 31, 2012 Blitt litt billigere med årene i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 31, 2012 Vet du hvilken chip som står i den? Så den ladet rundt 1.1-1.2. Noe annet som er gjort med motor? Selgeren var ganske så blank der, men var ikke BC mente han.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 31, 2012 Hva mente du med bc? Her er listen over ting som er gjort. +/- Effekt / Vridmoment (kortfakta) 250 hk / ? Nm Motor, växellåda och avgassystem 1,8T Frontmontert cooler Hoenhester chip Miltek eksos Ram airfilter n75J ventil Effekt och prestanda (ingående) 250hk Chassi G.A.Z Air ride kit. med TUV papirer Fälgar, däck och bromsar Artec 8,5 19 med hjemmelagede spikes Interiör / Inredning FK stoler Hvitt lakkert Målere i luftdyser masse custom Bilstereo och multimedia Sony spiller focal frontsett dynabel forsterker dynabel 2x10 bassere Exteriör / Styling Rieger Front / singelframe Rieger sideskjørt Riger bak leppe Rieger vinge Rieger bakrute senker Rs4 gitter Speiltonede ruter ++++++ Lakkert i rover sin lilla farge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 31, 2012 (endret) Takker for info igjen Ser noen av specsa der er borte nå. Hva er N75j ventil? Er det en type dump? Dørtrekkene er prøvd lakkert opp i samme farge som orginalt , med mindre bra resultat. Derfor jeg er int i nytt. BC = BoostController 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 31, 2012 Om du ser i linken til garaget, så var ikke interiøret så pent den gangen akkurat Så skjønner godt du vil bytte det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 31, 2012 (endret) Om du ser i linken til garaget, så var ikke interiøret så pent den gangen akkurat Så skjønner godt du vil bytte det. La merke til det ja hehe. Selger nevnte også at deler av interiøet hadde vært hvit, men at eieren før han hadde lakkert det opp (prøvd ett forsjøk) i orginalfargen. Kikka på e-bay.de etter interiør. Ikke så gale pris, men regner med frakta for en så svær pake blir enorm. Så hvis jeg kjøper denne, blir jeg å vente/saumfare internett her i norge etter interiør. (komplett) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...