#1 Skrevet Mai 31, 2012 Hei! Jeg har et spørsmål angående servopumpa mi på min 05 Audi A6 1.8tq. Når jeg har kjørt en stund med bilen, så danner det seg skum i oljen i oljereservoaret, og noe av olja renner ut av overfyllingshullet i tanken. Når det danner seg skum i olja, så blir det også en hvinende lyd i pumpa. Er det pumpa som er på tur å gå heden, eller kan det være noe annet? Dette er mitt første innlegg på forumet, så ikke skyt meg om det ligger info om dette problemet på forumet allerede Så har jeg et tilleggspørsmål: Er det normalt at det er dårlig radioinntak på audier med navi plus? Vidar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2012 Prøv og bytte oljen først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2012 Takk for tipset, og raskt svar Tror du at det er pga vann i olja at det blir sånn? Hvor mye olje går det på servoen tror du? har etterfylt nesten 1 liter til sammen i vinter, og når jeg kjører en lengre tur (1time ca), så skummer olja i reservoaret, og skvetter ut av overfyllingshullet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2012 Høres ut som pumpen er dårlig. Min hyler og skummer også men funger, har kjørt sånn i 50000km nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2012 Høres ut som pumpen er dårlig.Min hyler og skummer også men funger, har kjørt sånn i 50000km nå.. Etterfyller du olje, eller kjører du bare sånn som den er? er litt redd for at hvis det er pumpen som er ødelagt, at det skal komme jernspon i tannstangen, og at den går heden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2012 Min lekker ikke olje. Bare skummer og hyler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...