#1 Skrevet Mai 31, 2012 http://www.ba.no/nyheter/article6084134.ece Tror han i BMW var litt misunnelig på bilen til han i Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2012 Ser ut som BMW'en har vært en tur over i motsatt kjørefelt også gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2012 mhm:) Artikkelen understreker vel at BMW sjåfører kjører verre enn Audi sjåfører som jeg tipper dere ser på statistikkene deres^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2012 Ein med KVALITET og ein med Big Money Wasted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2012 Haha, er det faktisk noe som heter Fagernes Yacht Club Helt siden jeg hørte om det første gang har jeg gått ut fra at det var kødd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...