#1 Skrevet Mai 31, 2012 Kom over et sett som man kan kjøpe fra Møller, som gjør at blinklyset blinker tre ganger når man vipper opp hendelen. Meget kjekt når man skal bytte fil, kjøre ut av rundkjøringer og lignende. Kitet har delenummer 000 998 229. Det finnes også et kit beregnet på Golf 4 og passat B5, delenr. 000 998 229 A. Noen som har montert dette? Har bestilt dette selv, koster ca. 600 kroner. Blir spennende å se hvor de har tenkt at det skal monteres, jeg tror jeg skal prøve å koble det bak nødblinken. Her er siden til en tysker der det står litt om dette: http://www.passatplus.de/umbauten/blinker/index.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2012 Broren min monterte sånn på en A6 C5 han hadde. Han sa den gang at det var enkelt å montere, og han var veldig fornøyd. Husker ikke hvor han kjøpte det, men tror det var fra Kufatec. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2012 Kit-et er til salgs på Kufatec for 28 dollar. Ser enkelt ut å koble 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2012 Da har jeg fått og montert kitet. Fant ikke noen skikkelige koblingsskjema, så jeg målte meg fram til de rette ledningene. Kobla det inn foran nødblinkbryteren, og det funker som snus. Koblinger for RS2 (inn til nødblinken), sikkert det samme på alle B3/B4: Brun: Jord (31) Svart/hvit/grønn: Nødblink (49a) Svart/hvit: Blink venstre (49L) Grønn/svart: Blink Høyre (49R) Rød/svart: 12V (tenning) (15) I papirene som følger med kitet er alle ledningene merket med farge og et nummer, så koblingen gikk som en lek. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...