#1 Skrevet Mai 31, 2012 Golf 1.4 Gt tsi selges... Bilen er påkostet mye og ser bra ut . Ting som jeg har gjort med bilen etter jeg kjøpte den: Soting/toning av ruter MRR HR2 Sommerfelger Med Kumho 215/35-19 foran og 225/35-19 bak TA Technix Justerbart senkesett Gti grill og tåkelysdeksler Sort vw logo foran og bak Sorte speil Fjerne bakrutevisker Caractere eksos bakpotte® Caractere bakfanger Caractere bakrutespoiler Omprogrammert blinklys foran til park 6000k xenon i tåkelys Åpent luftfilterkit K&N Ny gti look frontfangerlippe er bestilt Kenwood touchskjerm Fjernet "GOLF" og "GT" emblemer bak OhSoFresh sort sticker ned langs frontruten Kommer flere bilder når frontspoilerleppa er kommet, lakkert og montert ! :-) Noen av bildene er redigert, så fargen kan se mørkere ut enn den egentlig er. Bilen er nesten nylig polert med kvalitetsprodukter. Blir jevnlig vasket,ALLTID håndvasket i mitt eie.Bilen er og vil bli vokset med Swissvax Shield før salg... Har allt av orginaldeler liggende, dette følger med hvis ønskelig... Bare å ta kontakt hvis det ellers er noe du lurer på Se Min VW tråden for flere bilder og info Mvh Joachim Arntzen PRIS 189.000 + omreg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...