#1 Skrevet Mai 31, 2012 Hello! Nå vil jeg bare starte dette med og si at jeg ikke er noe teknisk/mekanisk i det heletatt når det kommer til biler. Nå har jeg merka at kjøre komforen ikke er den samme i det heletatt på bilen til min mor og håper på at det er noen her som kan bil som skulle kunne fått byttet litt deler på bilen og ordne litt "før service" på bilen hennes. Bilen har nå gått 120 000km så det er tid for register reim bytte som alle veit koster den del og det er vell noe som møller må gjøre for at mobilitets garantien skal gjelde eller? Veit i hvert fall at høyre hjullager forran må byttes, noe som jeg fikk beskjed om under eu godkjenningen. Utenom det så har jeg som sagt ikke peil. Men noen som er mekanisk og holder til i østfold området som kanskje kan stå til hjelp? :-) Mvh Zain Rupani Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2012 Ingen som kan stå til hjelp her? Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2012 Hva er det du skal frem til her egentlig? Er du ute etter noen som kan utføre jobb på bilen? Hva mener du med at komforten ikke er den samme lenger? Tviler på at alt er gåent i forstillinga på en 08 A6 med 120K på telleren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2012 Hva er det du skal frem til her egentlig? Er du ute etter noen som kan utføre jobb på bilen?Hva mener du med at komforten ikke er den samme lenger? Tviler på at alt er gåent i forstillinga på en 08 A6 med 120K på telleren.. Hei, Beklager hvis jeg ikke var spesifikk nok Ja, jeg ønsker at noen kan utføre en jobb på bilen og ta en titt på hvis det kan være noe mer enn hjul lagret på bilen som må byttes. Mener ikke at alt er gåent men har merket rare lyder når jeg svinger. Har forresten også merket at det lukter veldig mye fra luft annlegget når jeg slår på AC, men når jeg slår på klima eller hva det nå enn heter (eco) står det på knappen så slutter det og lukte etter hvert. Håper det hjelper litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2012 Er du ute etter noen kan gjøre dette svart eller? Siden bilen er såpass ny ville jeg iallefall fått den til et skikkelig verksted for jobben. Hvis du er ute etter pristilbud kan jeg anbefale deg å legge ut de aktuelle jobbene (A/C service, hjullagerbytte etc) på "mittanbud.no" . Da legger du bare ut en kort beskrivelse av jobben og kjapp info om den aktuelle bilen og anbudet sendes ut til en rekke verksteder i nerheten av deg. Da kan du bare lene deg tilbake å se at pristilbudene detter inn Gratis er det også. Kan annbefale denne siden på det sterkeste da jeg sparte flere tusen på forskjellige jobber! Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2012 Ok, skal da ta og så prøve det :-) takk Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...