#1 Skrevet Juni 7, 2012 (endret) Vurderes solgt for bud over 8000 grunnet endring i planene. Felgene er urørte med noe slitasje i lakk, hele og fine kanter, med senterlokk på alle. Selges uten dekk. Befinner seg i Molde, men jeg skal på kurs sør for Hamar til uken så jeg kan ta de med nedover.. Gi i såfall beskjed før søndag! Lagt til etter 5 timer 10 minutter: ET er 23,3 på 7 " og 36 på 6 " Delenummer 911.361.020.43 og 44 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2012 Åpen for fornuftige bud.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2012 Løp og kjøp folkens! Teknisk sett er dette noe av det råeste som finnes av felger. Superlette og supersterke. Fine på en einser eller på en to´er.Bare til info så koster ett nytt sett over 40 K hos Porsche.... Gratis bump! Me´ litt polering så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2012 Takker! Kan bekreftet felgene er utrolig lette og dessuten rålekkre;) Kan evt byttes i en fulldempet sykkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2012 Til info: Et er ikke 40ish 6x16 Fuchs ET 36 7x16 Fuchs ET 23,3 Lykke til med salget, hadde det ikke vært for garasje full av Fuchs så hadde jeg nok klint til her ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2012 (endret) Stemmer det, se på slutten av 1. post.. Har tatt vekk det med 40`ish.. Går til førstemann med 7 lapper! Skattepenge-bump! Lagt til etter 13 timer 29 minutter: har fått bud på 6000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...