Anbefalte innlegg

Er forsåvidt flere steder jeg kunne tenkt meg å fått igang rabattavtalene igjenn. Men hovedstyret er fornøyd med nåværende rabattavtaler, så da får vi andre bare godta det :)

Hvis dere i lokallaget kan komme opp med en liten liste over butikker som klubben bør satse på å få avtaler med så er det bra. I såfall kan hovedstyret gå i dialog med de som er landsdekkende kjeder og så kan lokallagsstyret ta resten.

Du bommer når du påstår at hovedstyret er fornøyd med nåværende avtaler. At Ole gjør dere oppmerksomme på at det lar seg gjøre å få rabatter i de forretningene han lister opp ved å fortelle at man er fra klubben betyr ikke at vi ikke skal jobbe med rabattavtaler i hovedstyret. Dette året har vi sørget for at de gamle oversiktene (fra 2005) som fantes over rabattabtaler er skikkelig gjennomgått og presentert på en ordentligere måte på hovedsidene. Neste steg for hovedstyret er å gå i dialog med de store kjedene. Å jobbe med rabattavtalene er en av de tre viktigste forbedringspunktene for hovedstyret, så det å si at vi er fornøyde er helt feil. :)

Lokallaget får bruke denne tråden til å lage en oversikt, og så si fra til hovedstyret når lista er klar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bommer vel, men virker jo sånn når det ikke har skjedd så altfor mye med rabattavtalene de siste årene :) Eneste Ole har gjort oss her oppmerksom på er at han får rabatt uansett medlemskort eller ikke :)

Du bommer når du påstår at hovedstyret er fornøyd med nåværende avtaler. At Ole gjør dere oppmerksomme på at det lar seg gjøre å få rabatter i de forretningene han lister opp ved å fortelle at man er fra klubben betyr ikke at vi ikke skal jobbe med rabattavtaler i hovedstyret.

Men problemet er at det hjelper ikke å informere om medlemskapet. Må ikke tro at man ikke forteller om medlemskapet før man viser fram kortet sitt ;) Men dette er bare flisespikkeri hele greiene :) Faktum er at det må taes tak i av de rette personene :)

For rabatt avtalene er trossalt en av salgsargumentene dere bruker for å lure folk til å bli medlemmer i klubben, og da sier det seg selv at det må være på stell :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For rabatt avtalene er trossalt en av salgsargumentene dere bruker for å lure folk til å bli medlemmer i klubben, og da sier det seg selv at det må være på stell :)

Jeg er enig i at rabattavtalene må være på stell, og det forstår du forhåpentligvis utifra mitt forrige innlegg.

Hovestyret har startet med å systematisere oversikten og presentere den på en grei og oversiktlig måte på nettsidene. I samme slengen er det tatt en runde med lokallagene for å be lokale krefter om å verifisere at avtalene fungerer. Neste steg for hovedstyret er å gjøre aktive fremstøt mot landsdekkende kjeder og andre attraktive forretninger hvor både klubben og forretningen vil ha fordel av en rabattavtale.

Er det noen som lurer folk til å bli medlemmer eller er det kun et sleivete utsagn fra din side?

For det første så har klubben mange bra rabattavtaler som er grunn nok alene til at mange medlemmer fortsetter hos oss.

For det andre så lover vi ingen ting om hvilke rabattavtaler som eksisterer over for potensielle medlemmer: http://www.vacn.no/medlemskap

For det tredje så er rabattavtalene bare en av svært mange medlemsfordeler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rabattavtalene er bare en av de mange gode medlemsfordelene, og er jo utrolig bra at man har ett tilbud til medlemmene som gjør at det blir litt billigere å drive med interessen sin :) Men er jo rart man legger ansvaret over på lokallagene, da disse to kjedene jeg bruker som eksempel er vel så godt som landsdekkende og derfor burde være totalt unødvendig å blande inn lokallags styret for å få til en rabatt med de ;)

Er helt enig i at det ikke står noe om HVOR man får rabatter hen på vacn.no, men la oss nå si det slik at dette er to STORE aktører i Norge når det kommer til deler og rekvisita til biler, og da blir det jo rart om man skal be Oslo/trondheim/Bodø lokallag finne ut om det er verdt å lage en avtale med disse aktørene :)

Men, det er iallefall bra at dere i Hovedstyret skal begynne å se på saken :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må si meg litt enig meg Henrik her da jeg har selv stått på torshov bilrek. og vist kortet og fått til svar at det kortet gjelder ikke her men etter som at dagligleder kjente meg igjen fra ett lokallagstreff tidligere så fikk jeg alikevell rabatter

og jeg har en kompis som jobber på bilextra som har gitt meg rabatter og spurt han og daglig leder der om hva som hadde skjedd med rabatt avtalene våre og fikk da bare beskjed om at det måtte tas med Sørensen og balchen(de som eier mekonomen og bilextra)da de ikke kunne gi oss noe sånt uten tilatelse derfra

Så hva skal vi gjøre da? kan jo sende en mail til sørensen og balchen og spørre, men får vel da samme svar som jeg fikk fra Møller Ryen når jeg spurte om det var mulig og låne bil av dem til og trekke klubb-hengeren til hellerusletta for lokallags treffet - og det var:

Frank jeg vet du har jobbet her i flere år og det er ikke det at jeg ikke stoler på deg men som vi har sagt til de ansatte så kan ikke våre biler bli lånt ut ifrb. med arrangementer men da jeg nevnte at hovedstyret fikk låne biler iforb. med hoved arrangementene så var det en annen sak da dere fikk låne pressebiler(og det var samme caddy'en som jeg hadde som leie bil da transporteren til fatter sto på verkstedet)

ps ikke noe disrespekt av H.styret men dette sier jo da om ''hvilken Makt'' dere har som hovedstyre kontra lokallastyrene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint med rabatt ved fremvist medlemskort.(Hadde bare men fått en sånt ett. Det har ikke jeg)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må faktisk si meg litt enig med det steinar skriver. Det er mulig for lokallagene å hjelpe hovedstyret framfor å bare kreve at ting blir gjort.

Lag en liste over aktuelle butikker og ta kontakt med disse for å få kontakt info til personer som kan hjelpe oss med å få dette i havn.

Jeg vil tro det var gevinst for alle dersom du/dere hadde fått iland en rabattavtale over hele landet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det ikke bare for hovedstyret og lage en ''kontrakt'' som man kan ta med på vegne av Clubben som man kan få underskrift og stempel fra bedriften man får rabatt hos og kan legge det ut for klubben til og scanne inn på hovedsidene så man kan henvise til nett siden eller no om de bak disken ikke ''vet'' av klubben har rabatter

Beklager mangel av . Og ,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.