#1 Skrevet Juni 1, 2012 Heisann! Fruen har en 1996 Audi A4 1,8 som har laget litt problemer i det siste. Symptomene er at den fusker jevnt ved pådrag og tomgang. Jeg har byttet plugger, men det ga ingen forskjell. Jeg har koblet av og på LMM´en og da merket jeg en endring i turtallet så jeg har utelukket den. Kort fortalt virker det som om den ikke går på alle sylindrene og jeg mistenker at en gåen coil kan være problemet. Etter å ha lest litt på forumet er ikke dette uvanlig, men i somme tilfeller har det også vist seg at hjernen har vært synderen. Har noen vært ute for det samme? Hvor kjøpe ny coil billigst mulig i Bergensområdet isåfall? Er det noen der ute med Vag-Com kapasitet som kan tenke seg å lese av feilkoder? Jeg holder til i Fyllingsdalen, men er selvsagt mobil. Send meg gjerne en melding på - ni syv en fire tre seks ni seks - hvis du har anledning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2012 Kan sikkert lese av feilkoder for deg. Hvis du ikke har fått dette i orden enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2012 Det hadde vært supert Ørjan! Sender du meg telefonnummeret ditt? Hvor i Bergen holder du til forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2012 Har sendt deg pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...