Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Fruen har en 1996 Audi A4 1,8 som har laget litt problemer i det siste. Symptomene er at den fusker jevnt ved pådrag og tomgang. Jeg har byttet plugger, men det ga ingen forskjell. Jeg har koblet av og på LMM´en og da merket jeg en endring i turtallet så jeg har utelukket den.

 

Kort fortalt virker det som om den ikke går på alle sylindrene og jeg mistenker at en gåen coil kan være problemet. Etter å ha lest litt på forumet er ikke dette uvanlig, men i somme tilfeller har det også vist seg at hjernen har vært synderen.

 

Har noen vært ute for det samme? Hvor kjøpe ny coil billigst mulig i Bergensområdet isåfall?

Er det noen der ute med Vag-Com kapasitet som kan tenke seg å lese av feilkoder? Jeg holder til i Fyllingsdalen, men er selvsagt mobil.

 

Send meg gjerne en melding på - ni syv en fire tre seks ni seks - hvis du har anledning!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert lese av feilkoder for deg. Hvis du ikke har fått dette i orden enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært supert Ørjan! Sender du meg telefonnummeret ditt? Hvor i Bergen holder du til forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt deg pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.