#1 Skrevet Juni 1, 2012 (endret) Heihei.. Svigers har en Audi a3 2008 mod som har gått ca 99000 EDIT: reklamasjonsretten går ut i sept. Problem: Turboen har i det siste lagd en type ulyd som kan beskrives som "mekanisk uling" som turboer som synger på siste verset har..... Respons: Min anbefaling var å parkere bilen og ikke kjøre til de får sett på den, Lokale møller har idag sagt at den var innafor (målt på lyd går jeg utfra) det som var OK, og at turbobytte da ble selvkost. Det var bare å kjøre med turboen som den er. Det tror jeg har mye med at bilen har gått 99k og at de prøver da og hale ut til det ikke er garanti.... Løsning / tips? Har dere noe gode tips eller noe erfaring og komme med? Har snakket med et lokalt verksted som er uavhengige og de mente at det var å få skriftlig at det ikke feiler turbo noe, og kjøre- så man har noe og gå tilbake på om den skjærer seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2012 Kanskje feil forum og poste i? Flytt etter behov, beklager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2012 Garantien er vel gått ut uansett? Er ikke den 3 år eller 100k, avhengig av hva som inntreffer først? benytt deg uansett av reklamasjonsrett. Ett år igjen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2012 Rekner reklamasjonsretten som garanti jeg, beklager uklarheten KM stand var urelevant etter at garantitid er ute, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2012 Rekner reklamasjonsretten som garanti jeg, beklager uklarheten KM stand var urelevant etter at garantitid er ute, ja. Hehe, enig i at reklamasjon på endel vis kan sees på som en slags garanti. Motor og gir skal vare fem år, så jeg ville kjørt knallhardt på mot møller. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2012 Innenfor 5 år og ny i norge er dette gratis for deg som kunde. Kjør på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 2, 2012 Men ingen som har erfaring med turbolyder til vanlig? Jeg har samme motor selv, og når møller sa det var helt vanlig problem så setter jeg spørsmål ved hva jeg får gjort, da de har allerede sagt de ikke skifter denne under garanti- siden turboen tydelig var innafor deres verdier (standarder) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...