Golf 1 - senkefjærer - lykter - panser - bakluke(cab) + +

Anbefalte innlegg

Har solgt einzer cabben og har deler til overs:

 

Jamex senkefjærer Golf cabriolet:

Golf Cab. 1,1/1,3/1,5/1,6/1,8/GTi 78-6.93 _ 60mm TÜV

Nye i eske - Kr. 1000,- inkl frakt SOLGT!

 

Golf 1 panser uten rust, men en liten "bulk" der spylerdyse sitter. Kr. 300,- (sendes ikke)

 

Golf 1 cabriolet bakluke uten bulker og rust. SOLGT

 

Golf 1 Grillspoiler, ny og aldri lakkert. SOLGT

 

Golf 1 H4 lykteinnsatser (reflektor og glass). Alle reflektorer rustfrie og med hele og pene glass:

Hella (1 stk) Kr. 250,- Annet brand (3 stk) Kr. 150,-/stk + frakt SOLGT!

 

Golf 1 fjærnlys/ekstralys i originalgrill. Hele og pene. 2 stk SOLGT

 

Borbet CF 7x15" uten dekk 4x100. OK, men kunne trenge en omgang med puss og lakk. SOLGT

 

VW skinnratt (strøkent) med små splines. SOLGT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sommer og cabriolet bump

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan. Jeg kunne tenke meg senkesettet hvis det er ett godkjent sett. Trodde egentlig at 40mm var det som var lovlig, men sier ikke nei til 60mm hvis jeg ikke får trøbbel med visningen av bilen senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 1 H4 lykteinnsatser (reflektor og glass). Alle reflektorer rustfrie og med hele og pene glass:

Hella (1 stk) Kr. 250,- Annet brand (3 stk) Kr. 150,-/stk + frakt

 

Passer lyktinnsatser til Golf mk1 80-83 modell ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer lyktinnsatser til Golf mk1 80-83 modell ?

 

Det skal de vel gjøre - du får dobbelsjekke med proffene. Lykteinnsatsene er vanlige H4 innsatser til Golf 1 (stammer fra en 1986 model Cab1 og en 1989 Cab1).

 

Heisan. Jeg kunne tenke meg senkesettet hvis det er ett godkjent sett. Trodde egentlig at 40mm var det som var lovlig, men sier ikke nei til 60mm hvis jeg ikke får trøbbel med visningen av bilen senere.

 

Sendt deg PM.

 

Jeg aner ikke hva som kan senkes, men det fulgte i hvertfall med TÜV papirer i esken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.