Bulk i panser, Mirakelfix der ute ?

Anbefalte innlegg

Titter litt på bil om dagen, forelsket meg i en bil. men denne har fått en bulk i panser, er nesten usynlig men du ser at lakken buler innover noe som iriterer meg.

 

Noe spesielt firma som er gode på rette opp uten å lakkere opp igjen ?

 

nærheten av oslo/akershus

Audi_A4_B7_Avant_2.0_TDI.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se der ja, Kjappe på avtrekkern !

 

Karrseridoktoren var han jeg hadde hørt om, men huska fader ikke hva han het. tusen takk! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så kan du prøve selv ved å fryse ned bulken for så å varme den opp. Da kan det hende ar bulken popper ut av seg selv dersom det er nok spenn i metallet. Finner noen klipp av det på youtube :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så kan du prøve selv ved å fryse ned bulken for så å varme den opp. Da kan det hende ar bulken popper ut av seg selv dersom det er nok spenn i metallet. Finner noen klipp av det på youtube :)

 

Omvendt;)

Varme opp, og så kjøle ned: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor varmt kan man trygt varme det opp til? Og kjøle ned med hva? Isspray? Har et par småbulker jeg gjerne skulle fått ut..

 

1 er i profilen på døra så den må jeg nok få en til å banke ut.. Eller kan det gå med varme/kjøle på disse også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helst litt store runde bulker man kan få ut med varme/is.

Er det bulker i profiler så går det desverre ikke :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.