#1 Skrevet Juni 2, 2012 Etter jeg har satt sammen bilen igjen etter tilnærmet full stripping, så går vindusviskerene konstant så fort jeg har startet bilen. Ikke når tenningen er på men når motoren er startet. Den går på vanlig hastighet, men kan bare justere den raskere men ikke av. Kan være bryteren fikk noen smell når jeg tok ut dashbordet, så vet ikke om det kan være skyld i det. Eller om det har vært når jeg ryddet litt i ledningene. Hjelp, jeg som trodde bilen nesten var klar til veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2012 Av på einser er ett hakk over nederste posisjon regner med du vet dette men nevner det alikevel:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2012 Av på einser er ett hakk over nederste posisjon regner med du vet dette men nevner det alikevel:p Hehe, var det jeg trodde først, at den bare stod feil, men etter 1 min på hver stilling, fant jeg ut at det ikke var så enkelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...