#1 Skrevet April 20, 2005 Noen som har peiling på hva Shariffen tar pr stk ?? Eller noen andre som selger billige 225/40-18 dekk ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2005 AutoTeam/BigWheels i her i byen selger dekk med omtrent samme pris som Sharif. Du kan jo ta deg en tur oppover neste helg og høre med de. Eller bare ringe da seff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2005 Ingen som har priser fra Shariffen i hodet da ??? Har MEGET dårlig erfaring med ringe dit...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2005 Litt OT men Ikke spar penger på å kjøpe billige dekk, jeg hadde Goodyear Eagle F1 dekk på den forrige bilen og var veldig fornøyd, verd hver eneste ekstra krone helt til det var slutt på mønsteret. Ufattelig gode på vått føre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2005 Joda vet at Gudd Jer dekk er bra!!! Men man kan kjøpe 2 sett med dekk hos Sharif til prisen av et sett med G.D dekk. Jeg er sunnmøring og stolt av det..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2005 Jeg gav akkurat i underkant av 5k (tror det var 4850) for mine Nokian NRZ-I som jeg hadde på cabben i den dimmen du refererer til her hos Shiraffen for et år ca. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2005 Jeg gav akkurat i underkant av 5k (tror det var 4850) for mine Nokian NRZ-I som jeg hadde på cabben i den dimmen du refererer til her hos Shiraffen for et år ca. Kan skaffe for 3800,- for 2stk jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 23, 2005 Federal ca 1200,- pr.stk, Dunlop SP Sport DM901 får du også til ca samme pris, ink montering/avbalansering. Dette er ca priser hos billig forhandlerne, dvs. de som ikke tar overpris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 23, 2005 Big wheels gutta i kr.sund har de for 4800,- har nettopp overført 100000,- til dem for en samlebestilling fra her Nord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 23, 2005 litt ot: ville iallefall aldri ha kjøpt federal dekk..hadde det på gamle bilen..dritt dekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 23, 2005 Joda vet at Gudd Jer dekk er bra!!! Men man kan kjøpe 2 sett med dekk hos Sharif til prisen av et sett med G.D dekk. Jeg er sunnmøring og stolt av det..... det kan vel diskuteres hvor bra økonomi det er å tenke sånn da... -Jeg vil anbefale Vredestein Ultrac! Jeg satte nettopp de på A4'en i 225/40-18, og det er de beste dekkene jeg har prøvd under norske forhold, og jeg har prøvd mye.... Fås hos Johs Lunde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 23, 2005 Har undersøkt, å jeg klarer å få Sonar til 4499,- Levert til deg. Om det er billig eller ei, men det er nå prisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 23, 2005 Sonar er det værste du får. Ikke noen kjøreegenskaper på vått føre, og gummien slites bort på en sesong. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 23, 2005 Sonar er det værste du får. Ikke noen kjøreegenskaper på vått føre, og gummien slites bort på en sesong. har aldri hatt dekk i denn dimmen som ikke har blitt borte på et år jeg da... kjører jo mest bil om sommeren..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 23, 2005 Kjøpte 215/40-18 hor sharif og det kom på 4600 kr.. Falken FK 451.. Så + litt så har du sikkert prisen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...