#51 Skrevet Juni 4, 2012 Jeg tok kun et eneste bilde fra hele utstillinga (med mobilen), så får legge ut det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 4, 2012 Ett par "kjørebilder" også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 4, 2012 Aha, var du som tok bilder da (meg i sort lue i bakgrunnen) hehe, jupp Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 4, 2012 Noen bilder fra meg; 1. plass i "beste Audi" - Audi V8: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 4, 2012 Ingen som har knipset noen biler av en Audi A3 3.2 på banen? Nr 41 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 4, 2012 Ingen som har knipset noen biler av en Audi A3 3.2 på banen? Nr 41 Har dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 4, 2012 Noen flere bilder som ble sånn noenlunde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 4, 2012 Noen flere fra søndagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 4, 2012 Enda flere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 4, 2012 Mye gromt, takk til Drømmebil AS for at disse to var med på treffet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 4, 2012 Kanskje litt teit å legge ut bilder av sin egen bil men.. hehe.. får håpe det går bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 4, 2012 Noen av RS4'ene som hadde møtt opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 4, 2012 Noen fra kjøringa på søndag. Fikk tatt ett action bilde av en type 85 som var ute og sykla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 4, 2012 titegn.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 4, 2012 Ett til fra banekjøringa, og det siste er fra vel hjemme igjen etter en fantastisk bra tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 4, 2012 Hvis jeg ska ta bort flere skiltnr så send meg en PM. Fant ikke den funksjonen med det første, og nå har jeg ikke tid til å rette opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 4, 2012 Ingen som har knipset noen biler av en Audi A3 3.2 på banen? Nr 41 Her er en par: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 4, 2012 Noen som har bilder av den røde s2 med veng merkene el? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 4, 2012 Han som gikk rundt med kamera på rigg, som filma diverse.. Jeg snakka mye med han, men fikk aldri med meg navnet hans! Eneste jeg husker var at han dreiv en eller an blogg før, bilbloggen, motorbloggen eller noe sånt? Noen som vet hvem jeg mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 4, 2012 det var Marius Hesleskaug tidligere driver av Autobloggen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 4, 2012 det var Marius Hesleskaug tidligere driver av Autobloggen Takk! Autobloggen var det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 4, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juni 4, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juni 4, 2012 Noen som har bilder av den røde s2 med veng merkene el? hehe Har et par bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juni 4, 2012 Har et par bilder takker heh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...