#76 Skrevet Juni 4, 2012 Noen som har bilder av en svart A4 b7 stasjonsvogn? Hadde vært morro og sett noen av den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juni 4, 2012 Ingen som har bilder av rød Polo 9n3 eller Sølvgrå V R32 på banen? Så det var noen som tok bilder! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juni 4, 2012 noen som har film eller bilder av svart s2 nr 73? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juni 4, 2012 Noen som har bilder av en svart A4 b7 stasjonsvogn? Hadde vært morro og sett noen av den AX registrert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juni 4, 2012 AX registrert? BR 28182 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juni 4, 2012 Skal se om du har lagt bak eller foran meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juni 4, 2012 Tar gjerne bilder/film av min mørkeblåe a4 b5 med startnummer 7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Juni 4, 2012 Kan ikke bare alle som har bilder/filmer fra helgen legge de ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Juni 4, 2012 Noen som ikke var interisert i å bli tatt bilde av så tidlig om morgenen carwash monster by henhau, on Flickr VW Passat CC by henhau, on Flickr VW Golf II by henhau, on Flickr VW Golf II by henhau, on Flickr BMW E30 by henhau, on Flickr BMW E30 by henhau, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Juni 4, 2012 Noen som har bilder av min ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Juni 4, 2012 Her er bildene fatter'n tok: Mine ligger enda her: http://imageshack.us/g/824/img0665ge.jpg/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Juni 4, 2012 Ingen som fikk noen bilder da jeg føyk ut i sandfella da? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Juni 4, 2012 Noen som har bilde av nye motoren til TS-Racing, er vel imsa motor i den nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Juni 4, 2012 Her er noen av mine bilder... Tok en del flere, men disse synes jeg ble litt bedre enn de andre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Juni 4, 2012 Legger ut et av Kluge sin Golf så lenge (resten finnes i tråden hans): _MG_0113 by MK Fossen, on Flickr Skal legge ut de få andre bildene jeg tok enten seinere i kveld eller i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Juni 4, 2012 og litt flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Juni 4, 2012 og enda litt flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Juni 4, 2012 to til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Juni 4, 2012 flere bilder av min b5 med kvite bolero, nr uf47168 start nr 72 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Juni 4, 2012 Absolutt ingen som tok bilde av min på banen altså? Jeg så da et par kameralinser som var retta mot meg gjennom et par svinger der Hvit Golf 6 med gullfelger, nr 86. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Juni 4, 2012 Noen som har bilder av min? Blå b5 sedan med start nr. 15:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Juni 4, 2012 flere bilder av min b5 med kvite bolero, nr uf47168 start nr 72 ? Et par, ikke alle like gode uheldigvis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Juni 4, 2012 Og så fikk jeg med meg en liten snurr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Juni 4, 2012 Noen som fikk bilde av min coupe quattro med start nr 4? Var utpå blandt de første bilene på lørdag og fikk ikke mer en 5 runder før dynamoen takket for seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Juni 4, 2012 (endret) Har en litt dårlig film av den særdeles triste insidenten med olje på banen. Fant av en eller annen merkelig grunn ut at det måtte være tøft å ha kameraet der. Det var det ikke. Men er såvidt jeg klarer å stoppe for mr Ruud ser man gjennom rutene. Som alle andre sier, bare å legge ut bilder av bilen min også, koksgrå a4 med hvite felgs. Hiver med enda en film: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...