#101 Skrevet Juni 4, 2012 noen som tokk bilder av min mkv r32 på banen ? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juni 4, 2012 Denne kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juni 4, 2012 jaaa takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juni 4, 2012 Var det noen som tok et bra bilde av min Lofoten Grün golf Mk1? Var der bare en liten stund på lørdagen. Takker Mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juni 4, 2012 Og så fikk jeg med meg en liten snurr.. fikk kjørt fra meg litt ja skjedde et par ganger men. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juni 4, 2012 Tar gjerne i mot noen bilder av min A6? Ingen bilder av den her ? :-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juni 4, 2012 Min type bil! Sikla litt på denne ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juni 4, 2012 Nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Juni 4, 2012 Ingen som har bilder eller film av min hvit Audi S4 c4 sedan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Juni 5, 2012 Noen flere bilder av min Golf MK2 Gti ABF, regnr. AR56813? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Juni 5, 2012 Ingen som har bilder eller film av min hvit Audi S4 c4 sedan? Denne kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Juni 5, 2012 Noen banebilder av NE registrert Golf G60 fra lørdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Juni 5, 2012 Noen bilder av min hvite Golf MK3 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Juni 5, 2012 Tar gjerne i mot noen bilder av min A6? Ingen bilder av den her ? :-/ Jeg tok noen bilder av en A6 1,8T på banen med startnr. 54.....? Ligger på side 5 i tråden her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Juni 5, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Juni 5, 2012 90en med en velkjent 80 bak som kamerabil, ble ikke mange rundene med filming da venstre bærekule begynte å bevege litt på seg av en eller anna grunn.. Håper fortsatt noen har en bildeserie/film fra en av gangene det virkelig klaffa i "gocart" delen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Juni 5, 2012 Innboard fra en 80... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Juni 5, 2012 (endret) noen som tok noen bilder av en svart audi 90 sedan ? prøveskilt,sorte baklykter , startnummer 102 tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Juni 5, 2012 Ikke noe spesielt bra bilde, men 3 stk orginale(fra fabrikk) Golf Gti/Rallye G60 i depoet på vei på bane er ikke noe man ser hver dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Juni 5, 2012 Nok en bildeforespørsel, noen som har bilde av en Audi A4 B6 sedan med S4-front? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Juni 5, 2012 Et til fra helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Juni 5, 2012 Nok en bildeforespørsel, noen som har bilde av en Audi A4 B6 sedan med S4-front? Jeg har en hel film onboard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Juni 5, 2012 Ett lite utvalg bilder fra meg. Har spart noen til TP også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Juni 5, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Juni 5, 2012 Ligger litt fler bilder her : http://vagner.jeje.je/bilder/album684?page=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...